ایده برای عکاسی کودک و نوزاد

ایده  برای عکاسی کودک و نوزاد

ایده  برای عکاسی کودک و نوزاد

 

 

چرا باید از کودکان عکس بگیریم ؟

 

دوربین عکاسی به این دلیل اختراع شد تا بشر بتواند پدیده های زیبا و اتفاق های مهم و رویداد های ضروری رو ثبت کند . 

از مهم ترین اتفاق ها برای ثبت و ماندگار شدن روابط خانوادگی و عکس افراد خانواده است .

در دنیایی که ما زندگی میکنیم امروزه ثبت لحظات با هم بودن و در کنار هم بودن ها یکی از سرگرمی های انسان ها است .

در این میان کودکان با زیبایی ها و شگفتی هایی که در خود دارند باعث بدل شدن به یکی از سوژه های منحصر به فرد عکاسان شده اند .

مطمئنا اگر کودکی در خانواده باشد ، بقیه اعضای خانواده در صدد عکاسی از او برمیایند و تمام مدت گوشی و موبایل به دست درحال گرفتن عکس از او هستند .

 

عکاسی کودک به دلیل تفاوت زیادش با دیگر انواع عکاسی ها از آنها جدا شده و به دلیل پیچیدگی و سختی ای که دارد تبدیل به یک حرفه تخصصی شده است .

عکاسی کودک با عکاسی بزرگسالان کاملا متفاوت است و نیازه به خصوصیات اخلاقی خاصی دارد که در عکاسی بزرگسالان عکاس نیازی به آنها ندارد .

کسی که میخواهد برای کار وارد یک آتلیه کودک شود باید خلق و خویی شاد و پر نشاط و هیجانی داشته باشد و به گونه ای انسان اکتیوی باشد .

چرا که حرفه ی عکاسی کودک نیاز به انسان های پرنشاط دارد تا بتوانند به خوبی با سوژه هایشان که کودکان هستند ارتباط برقرار کنند .

تخصص این دسته از انسان های اکتیو به قدر ی برای برخی از مادر و پدر ها مهم شده است و مورد توجهشان قرار گرفته است که امروزه اکثر والدین برای عکاسی کودک شان به این آتلیه کودک ها مراجعه میکنند .

 

چگونه از کودک عکس های خلاقانه بگیریم ؟

 

برای عکس های خلاقانه باید یک عکاس خلاق داشته باشید چرا که در وحله اول همه چیز مربوط به او میشود .

عکاس باید بتوانند بین دکور و کودک و شخصیتش و لباس هایی که بر تن دارد یک هماهنگی زیبا ایجاد کند تا د رنهایت به یک عکس خلاقانه دسترسی پیدا کند .

کودکان ذاتا موجوداتی شلوغ و شیطون هستند که دائما درحال حرکت و تکون خوردن هستند و این اتفاق موجب خراب شدن اکثر عکس ها میشود و میتواند کار عکاس را مختل کند .

پس عکاس مهار کردن این اختلال را در اولویت کارش قرار دهد تا بتواند به خوبی کودک را با خود و تیم همراه کند و درنهایت خروجی مناسب را دریافت کنند .

 

یک عکاس حرفه ای میتواند با کمترین امکانات موجود در آتلیه کودک بهترین عکس کودک را خلق کند .

در آتلیه کودک بن سای شما میتوانید تجربه ی عکاسی عالی ای را با عکاسان حرفه ای ما داشته باشید .

 

برای داشتن بهترین عکس ها تنها کافی است تا عکاس کمی با رنگ ها و چیدمان و ست کردن آشنا باشد ، در این صورت میتواند بهترین عکس کودک را خلق کند و بهترین لحظه ها را از فرزند دلبندتان ثبت کند .

دکمه تماس با ما