اصول مهم عکاسی کودک

اصول مهم عکاسی کودک

اصول مهم عکاسی کودک

 

 

اصولا والدین برای اینکه بتوانند به خوبی لحظات ناب و هیجان انگیز کودکی فرزندان خود را به ثبت برسانند به دنبال بهترین آتلیه کودک ها میگردنند .

اما بهترین راه برای انتخاب بهترین آتلیه کودک تهران دیدن نمونه کارهای  آتلیه کودک های مختلف و تحقیق درباره تجربه کاری و سابقه ی آنها است .

 

یک آتلیه کودک خوب و مورد اعتماد را زیر نظر بگیرید و راجع بهش تحقیق کنید .

اولین اصل مهم برای انتخاب یک آتلیه کودک خوب دقت به کادر عکاسی آتلیه کودک است .

شما هنگام انتخاب آتلیه کودک باید به کادر عکاسی آتلیه کودک توجه ویژه ای داشته باشید و حتی میتوانید اگر لازم بود صحبتی با آنها داشته باشید .

اگر علاقه ای به عکاسی کودک در منزل خود دارید باید چندین هفته قبل از موعد با کادر عکاسی آتلیه کودک هماهنگی انجام دهید و در صورت لزوم اگر هنوز مطمئن نیستید میتوانید از آنها نمونه کارهای عکاسی کودک شان در منزل را بخواهید و تماشا کنید .

در چنین شرایطی کادر عکاسی آتلیه کودک باید قبل از روز موعد برای عکاسی به منزل شما بیایند و شرایط را برای عکاسی در منزلتان کاملا آماده و مهیا کنند . 

همچنین باید قبل از عکاسی عکاس کودک با فرزند شما آشنا شود و سعی کند از علایق و سرگرمی های مورد علاقه ی او مطلع شود تا با کمکشان بتواند روند عکاسی را بهبود ببخشد .

 

تمامی کودکان به لبخند و روحیه ی مثبت و شاد دیگران واکنش خوبی نشان میدهند و دوستش دارند . به همین دلیل بهترین ابزار و البته ساده ترین ابزار برای برقراری ارتباط با کودکان تنها نشاندن یک لبخند بر روی لب هایتان است .

و اینگونه میشود که کودکان به سرعت با روحیه شاد و هیجان زده ی شما ارتباط برقرار میکنند و دوستی فوق العاده ای میان شما شکل میگیرد و درنهایت شما میتوانید به خوبی کنترل آتلیه کودک را در دستتان بگیرید .

 

اما تنها دوست شدن با کودک کافی نیست و این اتمام کار شما نیست .

بلکه تازه آغازش است .

برای آنکه بتوانید توجه کودک را جلب کنید و بتوانید در تمام مراحل عکاسی او را با خود همراه سازید باید چندین قلق و کلک بلد باشید .

یکی از بهترین کلک ها  برای جلب توجه کودکان ، استفاده از نقطه ضعف آنها یعنی اسباب باز ی و عروسک است .

کودکان عاشق اسباب بازی هستند و علاقه ی وافری به بازی و شیطنت و سرگرمی دارند .

از علایق آنها درباره ی وسایل سرگرمی مختلف آگاه شوید و برعلیه شان از آنها استفاده نمایید .

اما غیر از وسیله های آشنا ، میتوانید از اسباب بازی های جدیدی که فکر میکنید ممکن است برای سوژه ی عکاسیتان جالب و جذاب باشد استفاده بکنید .

 

عکس های طبیعی با ژست های طبیعی و ساده همیشه جذاب تر بوده اند و هستند .

و اگر شما دوست دارید عکس هایی در حالت های طبیعی از کودکتان گرفته بشود پس بهترین انتخاب برای شما عکاسی در منزل میباشد .

چرا که کودکان در فضاهای غریبه و ناشناس رفتارهایی مصنوعی از خود نشان میدهند و عملا معذب هستند و خیلی زمان میبرد تا بتوان آنها را با محیط آشنا کرد .

اما در منزل خودتان این اتفاق نمی افتد ، چرا که کودک با کل فضای منزل به خوبی آشنا است و احساس راحتی میکند .

دکمه تماس با ما