آتلیه نوزاد ( شروع عکاسی نوزاد )

آتلیه نوزاد ( شروع عکاسی نوزاد )

آتلیه نوزاد ( شروع عکاسی نوزاد )

 

یک عکاس حرفه ای باید تمامی مهارت هایی که مورد نیاز یک عکاس هستند را بداند و اگر نمیداند آنها را بیاموزد .

 

در عکاسی نوزاد برعکس دیگر عکاسی ها ، عکاس نوزاد باید خود مسئولیت رفاه و ایمنی نوزاد را به عهده بگیرد و تماما تحت کنترل داشته باشد .

به عنوان یک عکاس نوزاد حرفه ای شما باید تمامی این کارها را خودتان انجام بدهید :‌

 

•فراهم کردن راحتی و آرامش  نوزاد 

•درست کردن ژست نوزاد

•و قنداق کردن کوچولو

 

این کار به این خاطر است که عکاسی نوزاد به قدری حساس و تخصصی است که عکاس باید تمامی مهارت های مورد نیاز برای نگهداری از یک نوزاد را بلد باشد و در آن حرفه ای باشد .. تنها بلد بودن آن کافی نیست .

نداشتن این مهارت ها ریسک خیلی بالایی دارد  زیرا امنیت نوزاد در خطر می افتد .

 

بنابر این لازم است که شما هرچقدر هم که در عکاسی مهارت دارید و حرفه ای هستید ، اگر میخواهید به تازگی به حرفه عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد ورود کنید کمی بیشتر درباره امینت این سوژه های شیرین و دوست داشتنی بیاموزید .

 

یک جلسه عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد ۲ الی ۳ ساعت طول میکشد .

مطمئن باشید که در یک جلسه عکاسی نوزاد انواع اکسسوری های نوزاد مورد استفاده تان قرار خواهد گرفت ، البته این بستگی به همکاری کوچولو هم دارد .

 

یک سشن عکاسی نوزاد شامل آرام کردن نوزاد ، شناختن حال و احوال کودک ، خواباندن او و انتخاب ژست مناسب برایش است .

 

هیچوقت این فکر را نکنید که نوزادان شبیه هم هستند و نیازی به شناختن تک به تک آنها نیست .

خیر !

کاملا برعکس .. نوزادان خلق و خوهای متفاوتی دارند که شما با داشتن چندین جلسه عکاسی خودتان متوجه این موضوع خواهید شد و خواهد دانست که برای داشتن یک عکاسی نوزاد موفق باید قبل از هرچیزی با خلق و خوی نوزاد جدیدتان آشنا شوید وگرنه درنهایت خروجی خوبی نخواهید داشت .

اگر مایل به داشتن آلبوم عکاسی هستید باید این را بدانید که برای داشتن یک عکاسی نوزاد موفق شما نیاز به یک نوزاد خواب دارید . 

زیرا اگر برعکس این باشد شما نمیتوانید نوزاد هوشیار و بیدار را مجبور به ژست گیری بکنید .

درنتیجه بهترین تایم عکاسی نوزاد زیر دو هفته و چه بهتر که زیر ده روز باشد .

 

اما نکته جالب دیگر این است که تنها خواب کودک مورد بحث نیست ، باید بدانید که نوزادی که زیر ده روز باشد انعطاف بدنی بیشتری دارد و این از مهم ترین کمک ها به عکاس برای گرفتن عکس های نوزادی زیبا و جذاب است .

 

اما بد نیست بدانید که نباید خیلی هم زود نوزاد را به آتلیه نوزاد آورد .. زیرا نوزادان اصولا در روز های اول به دنیا آمدنش در بهترین حالت ظاهری خودشان نیستند و البته که تغذیه مناسب هم برای داشتن چهره ای شاداب تر بسیار ضروری است .

تا زمانی که نوزاد به خوبی تغذیه نشود و شیر نخورد در نتیجه به راحتی نمیخوابد و این مسئله کار عکاس را به شدت دشوار میکند .

دکمه تماس با ما