آتلیه بارداری ( عکاسی بارداری )

آتلیه بارداری ( عکاسی بارداری )

آتلیه بارداری ( عکاسی بارداری )

 

 

در زندگی تمامی ما انسان ها اتفاق های مهمی رخ میدهد که برخی از آنها میتواند کل زندگی و سرنوشت ما را تحت الشعاع خودش قرار دهد .

در زندگی یک زن ، از مهم ترین تغییراتی که میتواند در آن اتفاق بیوفتد دوران بارداری آن زن است .

این اتفاق از تاثیرگذارترین اتفاق های زندگی هر انسانی است . اتفاقی که ممکن است در زندگی هر کسی چندین بار رخ دهد اما چیزی که مهم است این است که هردفعه لذتش بیشتر و بیشتر میشود و این اتفاق هیچ گاه برای پدر و مادر تکراری نمیشود .

 

حتما تا به حال عکس ها و آلبوم های بسیاری دیده اید اما مسئله ناراحت کننده این است که در آلبوم ها کمتر عکسی از دوران بارداری مادر پیدا میکنید و این غم انگیز است . چرا که این دوران یک دوران خاص و به یاد ماندنی است و حیف است که لحظات خاص و شیرینش به ثبت نرسد و ماندگار نشود .

 

برای ثبت چنین خاطراتی شما نیاز به کسی دارید که دانش این کار را در زمینه ی تخصصی داشته باشد و بداند که چکار باید بکند .

برای اینکار بهتر است که به یک آتلیه بارداری مراجعه فرمایید.

آتلیه بارداری بن سای دارای کادری مجرب و حرفه ای است که میتواند در این زمینه برای شما مشکل گشا باشد .

 

بین خانم های باردار ، فرهنگ بارداری کمی متفاوت است .برخی از آنها هنگام عکاسی بارداری در آتلیه بارداری راضی از این کار هستند و به زبان دیگر ظاهر خود را میپسندند اما اکثرا این کار را دوست ندارند . اکثر خانم های باردار ظاهر باردار خود را دوست ندارند و به همین دلیل است که کمتر کسی پیدا میشود که دلش بخواهد عکاسی بارداری داشته باشد .

 

در این زمان شما به عنوان یک عکاس حرفه ای باید بدانید چطور سوژه ی خود را آرام کنید . به او اعتماد به نفس بدهید و کاری کنید تا از گرفتن عکس های دوران بارداری اش لذت ببرد .

باید بدانید که خانم های باردار ی که به آتلیه بارداری مراجعه میکنند اکثرا در ماه های آخر هستند و این به این معنی است که شرایط سختی دارند . 

پس شما باید با لطافت و ملایمت کافی و لازم با آنها برخورد کنید به گونه ای که به احساساتشان خدشه وارد نشود و با رضایت خودشان تن به عکاسی بارداری بدهند .

 

شما در آتلیه بارداری هستید ، جایی که تمامی امکانات لازم برای گرفتن عکس های خوب را دارید پس خلاقیت به خرج دهید .

کاری کنید سوژه تان زیبا به نظر برسد .

زمانی که این حس را به او القا  کنید دقیقا  زمانی است که به او اعتماد به نفس تزریق میکنید .

خانم باردار شکمی بالا آمده و با انحنایی زیبا و خارق العاده دارد اما اگر شما نتوانید با دانش و خلاقیتتان آن را به خوبی نشان دهید آنوقت تمام آن زیبایی به هدر میرود .

 

این نکته را در عکاسی بارداری به یاد داشته باشید *

 

هیچوقت از زاویه ی پایین سوژه عکاسی نکنید .

این کار باعث میشود که صورت زشت و چاق به نظر بیاید ، برعکس زمانی که شما از زاویه بالا عکاسی میکنید چهره سوژه جذاب تر و صورتش لاغرتر بنظر میاید که این روش در عکاسی از خانم های باردار که پف دوران بارداری را تجربه میکنند بسیار کاربردی است .

 

دکمه تماس با ما