مشخصات آتلیه کودک چیست ؟

مشخصات آتلیه کودک چیست ؟

 

از بارزترین خصوصیات یک آتلیه کودک حرفه ای برخورد خوب و صبورانه ی کارکنانش است . جدا از آن آتلیه کودک باید دکوراسیون و اکسسوری های مناسب و مد روز داشته باشد تا بتواند عکاسی کودک جذاب و فضایی صمیمی داشته باشد و اینگونه است که همیشه میتواند روی بورس باشد و مشتری های پایه ثابت داشته باشد .

 

عکاسی کودک و ثبت لحظات کودکی این کوچولوهای شیرین از دسته کارهایی است که امروزه بسیاری از والدین مشتاق به انجام دادنش هستند .

 

اما برای این کار ابتدا باید آتلیه کودک مناسب را پیدا بکنید .

 

آتلیه کودک

 

عکاسی کودک کار دشوار و چالش برانگیزی است که هرکسی توانایی انجام دادن آن را ندارد  .

در عکاسی کودک شما باید حال و هوای کودک را عوض کنید .. انرژی مثبت به او بدهید و فضا را شاد و نشاط آور کنید تا لبخند بر لبان او بنشیند .. اینگونه است که میتوانید عکاسی کودک خوب و موفقی را داشته باشید .

فضای آتلیه کودک باید به گونه ای باشد که کودکان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و احساس صمیمیت داشته باشند تا بتوانند اون روی شیرین و شیطون خودشان را نشان دهند .

عکاس کودک باید بتواند در طی روند عکاسی کودک خوشحالی و شادی را در چهره کودک نمایان سازد .در غیر این صورت اگر عکاس نتواند این حالت را در چهره کودک ایجاد کند ، کودک در طول عکاسی کودک چهره ای توهم و غمگین خواهد داشت و هیچ پدر و مادری این را دوست ندارند .

 

ویژگی های یک آتلیه کودک 

 

یک آتلیه کودک حرفه ای و تخصصی باید تمامی وسایل ، دکور و اکسسوری های به روز دنیا و مورد نیاز عکاسی کودک را داشته باشد تا به این طریق بتوان سشن های مناسبی برای عکاسی کودک داشت .

فضای آتلیه کودک باید شاداب و پر نشاط باشد و به گونه ای باشد که کودک در آن کاملا احساس امنیت و آرامش داشته باشد . اینگونه خواهد بود که عکاس عکاسی کودک خوبی خواهد داشت .

عکاس نباید به کودک امر و نهی کند و با او دستوری صحبت کند .

بلکه باید بتواند به گونه ای با کودک دوست شود که کودک با او احساس راحتی و صمیمیت کند و اینگونه با میل و رغبت خودش  کارهایی که به او میگویید را انجام دهد .

از کودکان خواهش کنید .. دستور ندهید !

اینگونه آنها میتوانند بسیار طبیعی تر ژست بگیرند و سوژه ی خوبی برای عکاسی کودک شما باشند .

درمورد دکورها از آنها سوال کنید و سعی کنید اگر امکانش هست از دکور مورد علاقه ی او استفاده کنید تا اینگونه حس بهتری نسبت به شما پیدا کند و بیشتر حرفتان را گوش بدهد .

یادتان باشد در عکاسی کودک همیشه باید صبور باشید و هر روزه توانایی تان در برقراری ارتباط با این موجودات شیرین را تقویت کنید و افزایش دهید .

اینگونه میتوانید در کارتان در آتلیه کودک موفق باشید و پیشرفت کنید .

 

یک آتلیه کودک خوب و حرفه ای باید نور مناسب  و تنظیمات خوبی در این زمینه داشته باشد چرا که از اصلی ترین نکات عکاسی کودک همین تنظیم بودن نور است .

دکمه تماس با ما