آتلیه بارداری (برای داشتن یه عکاسی بارداری خوب چیکار کنیم )

آتلیه بارداری  (برای داشتن یه عکاسی بارداری خوب چیکار کنیم )

 

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری از بهترین روش ها برای ثبت لحظات زیبا و جذاب بارداری هر خانومی است .

در عکاسی بارداری انتخاب لباس مناسب و ترکیب بندی رنگ ها و نوع لباس پوشیدن شما بسیار مهم و اساسی است .

دوران بارداری مهم ترین دوران زندگی یک مادر است و ثبت این خاطرات زیبا از واجبات است تا بتوانند در آینده ی دور یا نزدیک این خاطرات جذاب را مرور و یادآوری کنند .

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری یکی از روش های رایج خانم های باردار برای جاوادانه کردن دوران جذابه بارداری شان است .

ثبت این لحظه ها با حفظ لطافت و ظرافت این دوران و با کار کردن با عکاس بارداری حرفه ای میتواند باعث بهتر انتقال یافتن احساسات مادرانه به فرزندان شود .

 

لباس مناسب عکاسی بارداری چی هست ؟

 

در دوران بارداری خانم های باردار اضافه وزن پیدا میکنند و فرم بدنشان از حالت عادی و نرمال خود خارج میشود و شکلی عجیب پیدا میکند .

به همین دلیل است که انتخاب لباس در این دوران برای یک عکاسی بارداری سخت و البته بسیار مهم است .

 

در دوران بارداری اکثرا مادر ها به دنبال لباس هایی گشاد هستند که به وسیله آنها بزرگ شدن شکمشان و تغییر شکل بدنشان کمتر پیدا باشد و سعی میکنند در عکاسی بارداری هم همین رویه را پیاده کنند . اما نباید اینطور باشد ، شما به عنوان یک عکاسی حرفه ای بارداری نباید بگذارید مادر در عکاسی بارداری از لباس های گشاد و بزرگ استفاده کند .

بلکه برعکس باید پیشنهادی شما به آنها لباس های تنگی باشد که بیشتر انحنای جدید بدنشان را به نمایش بگذارد و اجازه دهد تا نشانه ی باردار بودنشان به زیبایی معلوم شود .

در عکاسی بارداری اکثرا لباس های تنگ پیشنهاد میشود با رنگ های شاد و ملیح و ترجیحا ست شده با رنگ همسر خانم باردار .

اگر هنوز کمی در این زمینه شک دارید میتوانید به آتلیه بارداری بن سای مراجعه فرمایید و نمونه کارهای بارداری را در صورت لزوم مشاهده بفرمایید .

 

بهترین زمان برای عکاسی بارداری

 

در عکاسی بارداری بهترین زمان برای عکاسی بارداری اصولا ماه های آخر پیشنهاد میشود . زیرا در ماه آخر فرم کلی بدن خانم باردار به نهایت خودش رسیده است و شما میتوانید نتیجه ی نهایی را مشاهده کنید .

اگر بخواهیم با هفته حساب کنیم بهترین زمان برای عکاسی بارداری از هفته ی ۳۵ م تا هفته ی ۴۰ م است .

در ۶۰ روز آخر بارداری شما میتوانید به آتلیه بارداری مراجعه فرمایید زیرا در این زمان شکم مادر خیلی بهتر دیده میشود .

 

بهترین ژست برای عکاسی بارداری

 

ژست های بارداری در عکاسی بارداری بسیار با دیگر ژست های عکاسی متفاوت هستند . از نظر خانم های باردار ژست گرفتن در دوران بارداری به شدت دشوار است . 

ژست عکس بارداری باید به گونه ای حرفه ای باشد که زشتی های بوجود آمده در بدن مادر کمتر و زیبایی هایی نظیر شکم برآمده ش بیشتر پیدا باشد .

اگر شما عکاسی حرفه ای باشید در عکاسی بارداری برای ژست بارداری حالت ایستاده را پیشنهاد میدهید زیرا در این حالت مادر خیلی راحت است و فشاری به او وارد نمیشود و از آن مهم تر اینکه شکم او به خوبی نمایان است .

 

 

 

 

دکمه تماس با ما