ایده برای عکاسی یک سالگی کودک

ایده برای عکاسی یک سالگی کودک

 

معمولا اولین عکاسی هر کودکی برای والدینش خاص و هیجان انگیز است ، چه میخواهد نوزاد چند روزه باشد یا یک کودک یک ساله . بهرحال برای آنها مهم است که آن به بهترین شکل برگذار شود و تا جزو خاطره انگیز ترین لحظات زندگیشان باشد . 

مادر پدر ها همیشه در اولین بارها شتاب زده و حساس هستند و این حساسیت آنها اکثرا به عکاس استرس و اضطراب میدهد و باعث میشود که عکاس نتواند به نحو احسنت کار حرفه ای خودش را انجام دهد و در نهایت این باعث خراب شدن عکاسی کودک میشود . 

 

اولین ها همیشه در ذهن میمانند ، از این رو میخواهیم ایده هایی  به شما بیاموزیم تا اولین عکاسی کودک جالب و جذابی را سپری کنید . 

 

کودکان عاشق کثیف کاری و ریخت پاش هستند و همیشه دوست دارند شلوغ کنند و تا جایی که میتوانند کثیف بازی کنند . 

اما اکثر مادر پدرها همیشه آنها را منع میکنند از این کارها و اجازه نمیدهند خودشان و اطرافشان را کثیف کنند . 

 

حال این کار را میکنیم !!

 

برای تولد یک سالگیشان یه کیک با طعم مورد علاقشان بگیرید و اجازه دهید برای یک روز بچگی کنند . 

به کودکتان بگویید که اون روز آزاد است هرکاری که میخواهد با کیک بکند و میتواند هرچقدر که دوست دارد خودش را کثیف و کیکی بکند . 

 

مطمئن باشید که فرزندان بزرگترتان از این ایده بیشتر استقبال خواهند کرد پس به آنها هم اجازه ی همکاری بدهید و اجازه دهید آن یک روز را خوش بگذارنند . 

شما هم در حین بازیه آنها دوربینی را در اختیار داشته باشید و از صحنه های جذاب و مختلف بازی فرزندانتان  عکس بگیرید . گرچه در این روز باید صبر و تحملتان را چند برابر کنید  اما به خودتان یادآوری کنید که تنها یک روز است و این کار باعث خوشحالی فرزندانتان میشود . 

و از طرف دیگر مطمئن باشید که کودکتان جشن تولد بی نظیری را تجربه خواهد کرد . 

 

یکی دیگر از ایده های مناسبه جشن تولد یک سالگی استفاده از گل های برجسته و زیبا در پس زمینه ی عکس است . 

 

میتوانید  گل های کاغذی مختلف را روی برگه پرینت بگیرید ، دور آنها را ببرید و به دیوار پس زمینه بچسبانید . همچنین برای داشتن عکسی زیباتر میتوانید لباس کودکتان را نیز با گل های پس زمینه ست کنید تا جلوه ی بهتری داشته باشد  و عکس بهتری از آب دربیاید . 

 

اکثر کودکان مقاومت عجیبی در مقابل دوربین و عکس گرفتن دارند و زمانی که دوربین میبینند تبدیل به شخصیت دیگری میشوند و اصطلاحا خودشان را قایم میکنند و این چندان دلچسب نیست و درنهایت خروجی مناسبی به ما نمیدهد . 

 

اما نگران نباشید ما برای این هم راه حلی داریم !!

 

چند تا از عروسک های مورد علاقه ی کودکتان را در صحنه ی عکاسی بیاورید و جلویش بگذارید ، آنوقت خواهید دید که چطور تبدیل به همان کوچولوی دوست داشتنی و شیطونی خواهد شد که دیوار راست را بالا میرود . 

 

دکمه تماس با ما