عکاسی کودک - آتلیه عکاسی کودک و آتلیه نوزاد در آتلیه کودک شرق تهران

عکاسی کودک - آتلیه عکاسی کودک و آتلیه نوزاد در آتلیه کودک شرق تهران

روشهای زیادی برای عکاسی نوزاد وجود دارد، اما یک چیز مسلم است: عکاسی از این مخلوقات کوچک به ظرافت خاصی نیاز دارد که فراتر از توانایی به کار گیری یک دوربین و دانش عکاسی است. بنابراین در این مطلب وبلاگ آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران ، شما را با جنبه حساس عکاسی از نوزادان آشنا خواهیم کرد. البته این نکات در آتلیه نوزاد بنسای رعایت می گردد، هدف از تشریح این مطالب این است که خانواده ها و یا حتی همکاران ما بتوانند در خصوص عکاسی نوزاد چه در منزل چه در استودیو عکاسی کودک به صورت حرفه ای عمل نمایند تا تصاویر زیبایی را در کنار سلامت نوزادان به ثبت برسانند.

 

عکاسی کودک - آتلیه عکاسی کودک و آتلیه نوزاد در آتلیه کودک شرق تهران آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد

عکاسی کودک - آتلیه عکاسی کودک و آتلیه نوزاد در آتلیه کودک شرق تهران

عکاسی کودک - آتلیه عکاسی کودک و آتلیه نوزاد در آتلیه کودک شرق تهران عکاسی کودک - آتلیه عکاسی کودک و آتلیه نوزاد در آتلیه کودک شرق تهران

اگر تا به حال بچه داشته اید، احتمالا می دانید که ما داریم در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. نوزادان به خصوص با استخوان های نرم خود شکننده هستند، بنابراین جابجا کردن آنها باید به دقت انجام شود. اگر در طول عکاسی نوزاد بخواهیم که کودک در مکان یا موقعیت متفاوتی قرار گیرد، این کار را به والدین می سپاریم. نوزادان به تازگی از حفاظت رحم مادر خود خارج شده اند، بنابراین بیشتر از افراد دیگری که احتمالا از آنها عکس خواهید گرفت، مستعد بیماری، سرماخوردگی و استرس هستند.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 عکاسی کودک عکاسی کودک - آتلیه عکاسی کودک و آتلیه نوزاد در آتلیه کودک شرق تهران

 

در اینجا به چند نکته را که بسیار کاربردی می باشد مطرح می نماییم امیدواریم این مطلب آتلیه تخصصی کودک بنسای مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

 

1- عطر زدن قبل و حین عکاسی را ممنوع کنید !


این نکته شامل صابون های معطر، لوسیون، عطر/ ادکلن، افتر شیو، و محصولات حالت دهی مو می باشد. نوزادان بینی های حساسی دارند. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که سوژه ارزشمند شما عطسه کند. اگر او راحت نباشد، آن وقت بی قرار می شود و سر و صدا می کند.

 

آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد

آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد

 

2- دستان خود را خوب شتشو دهید و از مایع ضدعفونی کننده استفاده کنید.


در آتلیه عکاسی کودک یا آتلیه نوزاد اولین کاری که شما باید وقتی وارد محیط نوزاد می شوید انجام دهید این است که دست های خود را خیلی خوب بشویید. حتی اگر قصد ندارید به بچه دست بزنید، به احتمال زیاد چیزهایی که بچه با آنها تماس دارد، مثل تخت را لمس خواهید کرد.

 

آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد

 

3- سعی کنید محیط نوزاد عاری از هرگونه میکروب و آلودگی باشد.


اگر مریض هستید، برنامه عکاسی خود را دوباره برنامه ریزی کنید. هیچ چیزی نگران کننده تر از نیاز به مراقبت از یک نوزاد بیمار نیست. بدن های آنها برای دارو بیش از حد جوان است، بنابراین به خانواده کودک (و خود او) یک لطف بکنید و اگر مریض هستید برنامه خود را تغییر دهید، به خصوص اگر تب دارید.

 

- دمای محیط را در حالت نرمال ثابت و گرم نگهدارید.


در آتلیه نوزاد بچه ها وقتی گرم باشند خوشحال و خواب آلود هستند، بنابراین دمای هوا را زیاد کنید، اما این کار را ایمن انجام دهید. اگر از یک بخاری برقی استفاده می کنید، مواظب باشید که آن را خیلی نزدیک نوزاد یا هر چیزی که نوزاد روی آن یا داخل آن است، قرار ندهید. به عنوان مثال، اگر بخاری پایین تر از بچه قرار دارد، هنوز هم می تواند با گرم کردن سبدی که او در آن قرار دارد، او را به خطر بیاندازد.

 

آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد

آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد

آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد

 

5- در هر صورت سعی کنید از لوازم مشتری استفاده کنید.پتو، کلاه، حیوانات، کفش، سبد… همه اینها برای استفاده در طول جلسه عکاسی نوزاد بسیار زیبا هستند. اگر از لوازم مشتری خود استفاده کنید، آن وقت اقلام داخل عکس ها برای آنها معنی دارتر خواهند بود (به عنوان مثال، خاله مریم کلاهش را بافته، سبد مال عروسی والدینش است، حیوان مثل همان است که پدر وقتی بچه بود داشت) و … همچنین در این صورت عکس ها منحصر به فردتر خواهند بود تا وقتی که از لوازم یکسان بارها و بارها استفاده شود.

 

آتلیه کودک آتلیه عکاسی نوزاد

آتلیه عکاسی کودک

 

 استفاده از وسایل رنگی استفاده از کلاه و شال گردن برای عکاسی کودکان هیچ گاه قدیمی و کهنه نمی شود، بنابراین میتوانید از آتلیه عکاسی کودک درخواست کنید تا کلاه و شال و … رنگی در اختیار شما قرار دهند. شال گردن ها اصولا بافت زیبایی دارند و بعضی از کودکان دوست دارند آنها را همچون لقمه داخل چیزی بپیچانید. اگر متوجه شدید کودک از اینکه او را داخل شال پیچیده اید ناراحت است و غر می زند، می توانید کودک را روی شال یا کلاه بخوابانید. به این ترتیب، می توانید عکس فوق العاده زیبایی از کودک بگیرید.

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد آتلیه کودک و آتلیه عکاسی نوزاد

 

وسایل پیشنهادی برای عکاسی کودک در آتلیه کودک وسایلی که می توان در آتلیه تخصصی کودک از آنها استفاده کرد، متفاوت است. به طور مثال، می توانید از بالشت های طرح و شکل دار، اسباب بازی یا عروسک در اطراف کودک خود استفاده کنید. یا او را داخل پارچه زیبایی قنداق کنید و روی صندلی های متحرک یا تاب قرار دهید
این کارها به هیچ وجه برای کودک خطرناک نیست. وسایلی که در آتلیه کودک باید از آنها اجتناب کرد هرگز از شیشه همچون بطری، کاسه و … در آتلیه عکاسی کودک استفاده نکنید.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک 

 

دکمه تماس با ما