آتلیه تخصصی کودک و لباس مناسب در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد

آتلیه تخصصی کودک و لباس مناسب در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد

با وجود اینکه حضور در آتلیه کودک برای خانواده‌ها و کودکان با الزامات زیادی همراه است، اما انتخاب لباس مناسب در آتلیه عکاسی کودک به طور مستقیم روی کیفیت عکس و زیبایی آن تاثیر گذار است. اکثر آتلیه ها لباس های عمومی با الگوهای خاص دارند که مشتری می تواند از آنها استفاده کند. اما تجربه ثابت کرده که در بیشتر موارد خانواده‌ها و فرزندان آنها لباس های اختصاصی خود را ترجیح می‌دهند و معتقدند که با آن زیباتر هستند! ما هم تاکید چندانی روی استفاده از لباس‌های آتلیه کودک نداریم، اما در هر صورت در مورد انتخاب لباس مناسب در آتلیه کودک برخی الزامات و نکات اولیه وجود دارد که توجه به آنها می تواند شما را راضی نگه دارد.

 

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

 

اهمیت داشتن لباس مناسب در آتلیه کودک

واقعاً داشتن لباس مناسب تا چه اندازه می تواند کیفیت تصویر را بهبود ببخشد؟ آیا می توانیم صرفاً روی توانایی عکاس متکی باشیم؟ آیا استفاده اصولی از لباس می تواند خطاهای احتمالی تصویر ما را بپوشاند؟ چرا همه آتلیه ها به وجود داشتن لباس مناسب در آتلیه تاکید دارند؟

 

آتلیه تخصصی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه تخصصی کودک

 

حقیقت ماجرا این است که بخش اصلی و مهم زیبایی هر انسان به لباس و پوشش بستگی دارد. انتخاب یک لباس مناسب به اندازه‌ای می‌تواند وضعیت تیپ و قیافه طرف را تغییر دهد که حتی لوازم آرایشی هم چنین توانایی ندارند. بنابراین معمولاً آتلیه ها روی داشتن لباس مناسب مشتریان خود تاکید دارند و اگر متوجه شوند که لباس آنها مناسب نیست، استفاده از لباس های خود آتلیه را پیشنهاد می دهند. اما اهمیت داشتن لباس مناسب در آتلیه عکاسی کودک به موارد زیر ربط دارد:

  • کار عکاس را برای انتخاب ژست ها و تیپ های مختلف ساده‌تر می‌کند
  • به زیباتر شدن تصویر عکاسی و جذاب تر شدن آن کمک می کند
  • دردسر عکاس برای تغییر وضعیت دوربین و پیشنهاد های مختلف کمتر می‌کند
  • مشتری در لباس احساس راحتی دارد و دیرتر خسته می‌شود
  • یک لباس مناسب امکان جابه‌جایی و مانور بیشتری به مشتری می دهد و عکاس هم راحت‌تر است
  • لباس مناسب محدودیت در کار را برای عکاس از بین می‌برد و کیفیت کار او را حفظ می کند

 

آتلیه کودک آتلیه تخصصی کودک

آتلیه کودک شرق تهران

 

خلاصه موارد زیادی وجود دارد که ما می‌توانیم به عنوان دلایل اهمیت لباس مناسب در آتلیه در نظر بگیریم. اما برای انتخاب لباس چند الگو وجود دارد که در ادامه آنها را آورده ایم:

 

زیبایی در سادگی است!

اگرچه این جمله یک شعار تکراری و کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، اما یک حقیقت غیر قابل انکار است که تقریبا اکثر افراد جامعه به آن اعتقاد دارند. حضور در آتلیه یعنی گرفتن یک عکس یادگاری و خاطره انگیز از یک لحظه خوب و شاد. بنابراین نیازی به خرید لباس آنچنانی یا پوشش لباس های گران قیمت نیست.

 

 

 آتلیه کودک 

آتلیه تخصصی کودک

 

لباس مناسب در آتلیه کودک به لباس های گفته می‌شود که فرد برای استفاده از آنها احساس راحتی داشته و برای ژست‌های در نظر گرفته شده توسط عکاس مشکلی ایجاد نمی‌کند. گاهی شما به دنبال عکاسی بارداری هستید و طبیعتاً انتخاب لباس های پیچیده می‌تواند روند عکاسی را تبدیل به یک پروسه سخت و آزار دهنده کند. کودکان هم اگرچه برای عکاسی در آتلیه کودک هیجان زیادی دارند، اما به مرور زمان خسته می شوند. نداشتن لباس مناسب باعث می شود که عکس العمل آنها هم توأم با خستگی و عصبانیت باشد و کیفیت عکاسی کودک پایین می آید.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

مدل عکس کودک

 

با سیستم بدن خود هماهنگ باشید

مورد دومی که در انتخاب لباس مناسب در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد باید رعایت کنید، هماهنگ بودن لباس با سیستم بدن شماست. اگر شما از لحاظ جثه هیکلی هستید یا وزن بالایی دارید، دلیلی وجود ندارد که به استفاده از لباسهای تنگ و سایز کوچک تر تاکید داشته باشید. اگر کودک شما به استفاده از یک لباس خاص علاقه ندارد و آزار دهنده است، شما به عنوان خانواده یا صاحب آتلیه کودک یا آتلیه نوزاد نمی توانید آنها را مجبور به پوشیدن لباس کنید.

 

آتلیه کودک آتلیه نوزاد

آتلیه عکاسی نوزاد

 

چه در هنگام عکاسی بارداری و چه در هنگام عکاسی کودکان و عکاسی نوزاد در آتلیه کودک ، متناسب بودن لباس با سیستم بدن را در نظر بگیرید. این موضوع در عکس بارداری اهمیت بسیار بیشتری دارد. معمولاً عکس دوران حاملگی در هفته های آخر گرفته می شود و فرد از لحاظ حرکتی محدودیت بیشتری دارد. برای این افراد، لباس مناسب در آتلیه به لباسی گفته می‌شود که کاملاً با شرایط جدید آن ها همخوانی داشته باشد و حرکت آنها را محدود نکند. بیشتر سعی کنید که زیبایی لباس را با رنگ و با الگوهای جذاب افزایش دهید.

 

آتلیه کودک آتلیه نوزاد

آتلیه کودک بنسای

 

تنوع را حفظ کنید

در بند های قبلی گفتیم که زیبایی در سادگی است. اما این دلیل نمی‌شود که شما برای همه عکس های آتلیه ای خود صرفاً از یک یا دو لباس خاص استفاده کنید و به نوعی الگوی آن را تکرار کنید. حضور شما در آتلیه و پرداخت هزینه عکاسی ایجاب می کند که یک عکس خاص و متفاوت نسبت به حالت معمول داشته باشید و آن را برای سالیان سال نگه دارید. بنابراین داشتن لباس های تکراری و معمولی می تواند برای شما آزاردهنده باشد.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

دکمه تماس با ما