اصول انتخاب مدل عکس کودک در آتلیه کودک

اصول انتخاب مدل عکس کودک در آتلیه کودک

وقتی که یک مشتری یا مادر کودک به آتلیه تخصصی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک در شرق تهران تشریف می آورد، از او می‌خواهیم که در مورد مدل عکس کودک به ما پیشنهاد بدهد و حتی در اینترنت به دنبال ژست عکس کودک بگردند. این پیشنهاد ما به معنی کمبود ایده عکاسی کودکان در آتلیه کودک نیست، بلکه با این کار می خواهیم خانواده‌ها را با بحث انتخاب ایده و مدل در عکاسی کودکان آشنا کنیم و آنها هم بدانند که چه فاکتورهایی در انتخاب عکاسی از کودک و عکاسی نوزاد در آتلیه نوزادی تاثیر گذار است. حالا اگر شما به فکر انتخاب مدل عکس کودک برای فرزند خود هستید و نمی دانید دقیقا از کجا شروع کنید، در این مطلب وبلاگ آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران تاثیر فاکتورهای مختلف را روی ژست عکس کودک بررسی خواهیم کرد و در انتها به شما می گوییم که چه مراحلی را طی کنید.

 

ژست عکاسی نوزاد عکاسی خلاقانه از کودک در آتلیه کودک

عکاسی خلاقانه از کودک

 

مدل عکس کودک چگونه انتخاب میشود؟

 

فرض بگیرید که در منزل نشسته اید و با لپ‌تاپ یا گوشی شخصی خود به دنبال انتخاب مدل عکس کودک در وبسایت های فارسی و انگلیسی هستید. کلمه کلیدی مورد نظر را در گوگل سرچ می کنید و منتظر می مانید که نتیجه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. نتایج بسیار زیاد و رنگارنگ هستند و در برخی موارد تنوع آنها به حدی بالاست که انتخاب بین آنها برای شما سخت و گیج کننده می شود.

 

مدل عکس نوزاد

 

اینجاست که دوباره دست به دامان عکاس آتلیه کودک می شوید و از آنها می خواهید که در این موضوع به شما کمک کنند. اما توصیه ما به عنوان یک گروه حرفه ای در زمینه عکاسی کودکان و عکاسی بارداری این است که خودتان موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

  • قرار است عکاسی شما با چه مناسبت هایی همزمان شود؟
  • قرار است عکاسی کودک شما در چه محلی انجام شود؟
  • قرار است شما به عنوان خانواده چه انتظاراتی داشته باشید؟
  • قرار است چه کسانی در جریان عکاسی کودکان حضور داشته باشند؟
  • آیا عکاس آتلیه قرار است در انتخاب مدل عکس کودک دخالت داشته باشد؟
  • تا چه اندازه به عنوان تعرفه عکاسی کودکان هزینه می‌کنید؟

 

اگر شما بتوانید به هر کدام از این سوالات به صورت جداگانه و واضح پاسخ دهید، یعنی گام مهمی در انتخاب مدل عکس کودک برداشته اید و بعد از آن می توانید به دلخواه و متناسب با سلیقه خود یا کودکتان تغییراتی در آن ایجاد کنید.

 

مدل عکس کودک ژست عکس نوزاد

آتلیه کودک

 

انتخاب مدل عکس کودک بر اساس مناسبت های مختلف

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مناسبتهای نزدیک به ایام حضور شما در آتلیه را بشناسید و از آن به عنوان یک الگو استفاده کنید. به عنوان مثال، برخی از خانواده ها دندان درآوردن کودک را بهانه‌ای برای حضور در آتلیه کودک انتخاب می‌کنند. اما برخی دیگر از خانواده ها عکاسی از تولد کودک را ترجیح می دهند. حتی ایده هایی مانند اولین بار حضور در مدرسه یا اولین حضور در مهد کودک هم برای انتخاب مدل عکس کودک مناسب هستند.

حالا شما با توجه به مناسبت های فردی و شخصی که در ذهن خود دارید مدل عکس کودک خود را انتخاب کنید و به عنوان اولین فاکتور در نظر بگیرید. در ضمن این نکته را هم به خاطر داشته باشید که ممکن است این مناسبت ها باعث شلوغ شدن آتلیه کودک شده و به همین دلیل باید از قبل به صاحب آتلیه اطلاع دهید.

 

مدل عکس نوزادی آتلیه نوزادی

مل عکس نوزاد در آتلیه

در نظر گرفتن محل عکاسی برای انتخاب به ژست عکس کودک

 

فاکتور دوم انتخاب محل عکاسی است. درصد بالایی از خانواده ها عکاسی در آتلیه کودک را ترجیح می دهند که یک فضای کنترل شده بوده و از لحاظ هزینه هم به عنوان گزینه عکاسی ارزان شناخته می شود. اما در طرف مقابل برخی از خانواده‌ها عکاسی کودک در خانه را انتخاب می‌کنند که خود آنها یا سایر اعضای خانواده هم در جریان عکاسی حضور داشته باشند و عکاسی کودکان ها تنوع بیشتری داشته باشد.

اما گروه دیگر پا را فراتر گذاشته و در انتخاب مدل عکس کودک به سراغ عکاسی کودک در فضای باز یا عکاسی کودک در طبیعت می روند. برای کسانی که به فضای پارک یا به جنگل یا حتی به ساحل دسترسی دارند، استفاده از این ایده می‌تواند جذابیت های فوق العاده ای داشته باشد. البته ما در مطالب قبلی در مورد عکاسی کودک فضای باز اشاره کردیم که حتما آن را مطالعه کنید.

 

بهترین آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه نوزادی در شرق تهران

 

تاثیر خانواده ها در انتخاب مدل عکس کودک

 

گام سوم دخالت خود شما در انتخاب مدل عکس کودک است. خانواده ها سلیقه های متنوعی دارند و این در انتخاب جزئیات می‌تواند نقش غیرقابل انکار داشته باشد. یک عکاس به هر اندازه که خلاقیت داشته باشد نمی‌تواند ذهنیتی معادل با چهار یا پنج نفر داشته باشد و احتمالاً در مقابل خلاقیت و تنوع خانواده ها کم می آورد.

به همین دلیل پیشنهاد ما در گام سوم این است که خانواده‌ها قبل از مطرح کردن ایده، آنها را به شکل‌های مختلف سبک و سنگین کنند و تغییرات دلخواه خود را در آن ایجاد کنند. این تغییرات می توانند شامل نحوه ایستادن کودک در شرایط عکاسی یا هرگونه تغییر کلی باشد که روند عکاسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب مدل عکس کودک باید به شکلی باشد که عکاس آتلیه امکان اجرای آن را داشته باشد.

 

 بهترین آتلیه کودک در تهران کجاست؟ آتلیه کودک

عکاسی کودک

 

نقش عکاس آتلیه در تغییر ایده عکاسی کودک

 

عامل دیگری که در انتخاب مدل عکس کودک به شما کمک می کند این است که از عکاس آتلیه کودک کمک بگیرید و از آنها بخواهید که تغییرات دلخواه خود را در مدل ها و به وجود بیاورند. در حقیقت تمامی مراحل عکاسی باید با نظر عکاس آتلیه انجام شود. این یعنی هر تغییری که شما در ژست ها و ایده های خود ایجاد می کنید لازم است که عکاس هم در جریان آن قرار گیرد تا برای انجام آنها برنامه‌ریزی کند.

با توجه به سابقه کار و مهارت عکاسی آتلیه کودک ، می‌توان از این موضوع به عنوان یک نقطه قوت استفاده کرده که طبیعتاً برای ما به عنوان خانواده یک خبر خوب و خوشحال کننده محسوب می شود. البته در بیشتر موارد نقش عکاسان آتلیه ای به صورت نظارتی بوده و تغییراتی که آنها اعمال می‌کنند به صورت جزئی و حداقلی است. اما در عین حال از پیشنهادات آنها می توان برای بدست آوردن امتیاز بیشتر و موفقیت در روند عکاسی استفاده کرد.

 

عکس مفهومی نوزاد

بهترین آتلیه کودک در منطقه شرق تهران مدل عکس نوزاد در آتلیه

 

تعرفه و هزینه عکاسی کودکان در آتلیه کودک

 

شاید باور نکنید اما مقدار پولی که برای عکاسی خود می توانید بدهید به طور مستقیم در انتخاب مدل عکس کودک تاثیرگذار است. طبیعتاً یک آتلیه برای عکاسی در طبیعت یا عکاسی در فضای باز هزینه‌های بیشتری نسبت به عکاسی کودک در آتلیه می‌گیرد. هرچه انتخاب مدل شما دردسر بیشتری برای عکاس به دنبال داشته باشد و آنها مجبور شوند که زمان بیشتری را به عکاسی اختصاص دهند به همان اندازه هزینه بیشتری از شما می گیرند.

بنابراین هنگام ملاقات با عکاس یا صاحب آتلیه کودک از آنها در مورد تعرفه و قیمت عکاسی کودک بپرسید و مواردی که برای شما امکان پذیر نیست را از لیست حذف کنید و با ایده های جدید جایگزین کنید. به این ترتیب لیست شما به گزینه‌های محدوده تری می رسد که انتخاب بین آنها چندان سخت نیست.

 

عکاسی کودک

مدل عکس نوزاد

 

حالا چه کار کنیم؟

حالا اگر شما به عنوان خانواده می خواهید یک مدل زیبا و ایده آل برای عکاسی کودک خود انتخاب کنید مراحل و موارد گفته شده در بند های قبلی را به همراه مواردی که در ذهن خودتان وجود دارد را به صورت یک فهرست در یک برگ بنویسید و برای هر کدام از آنها به الزاماتی که باید رعایت کنید اشاره کنید. انجام این کار به شما یک فهرست می‌دهد که می‌توانید محدودیت‌های مورد نظر خود را در آن اعمال کنید و در نهایت مدل عکس کودک خود را انتخاب کنید.

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

 

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

 

دکمه تماس با ما