عکاسی کودک در فضای باز

عکاسی کودک در فضای باز

مقاله ی عکاسی کودک در فضای باز ابتدا در تاریه ۸ اسفند ۹۶ نشر داده شده است و سپس در تاریخ ۲۴ آذر ۹۷ ویرایش و اطلاعات - قیمت های عکاسی فضای باز و عکس های عکاسی کودک در فضای باز به روز شده است.

جهت رزرو وقت عکاسی در فضای باز آتلیه با شماره زیر تماس بگیرید یا کلمه ی «فضای باز» را به تلگرام این خط ارسال نمایید

۰۹۱۲۱۳۰۸۵۴۳

عکاسی از کودکان شما در فضای باز به ما و شما کمک می کند از کلیشه های رایج در آتلیه عکاسی فاصله بگیریم و کمی بیشتر به واقعیت کودک نزدیک شویم. واقعیت کودک در زمانی شکل می گیرد که در حال خودش باشد. مشغول بازی - شیطنت و حتی خرابکاری.

عکاسی کودک در فضای باز دارای این مزیت است که میتوان از نور خوش رنگ طبیعی هنگام عکاسی استفاده کرد. همچنین می توان جهت استفاده ی بهتر از فضا نورطبیعی نور مصنوعی ( فلاش های پرتابل) را به آن ها افزود.

همچنین شما امکان این را به کودک می دهید که خودش باشد. بخندد - بی تعادل شود - روی چمن زمین بخورد - با حیوانات آن جا بازی کند و بدون اینکه نیاز به پوز و فیگور خاصی باشد در حالت ایده آلی قرار بگیرد.

عکاسی کودک در فضای باز پر از اتفاق پیش بینی نشده است که میتوان در صورت استفاده ی درست تبدیل به لحظه ی خاص و جذاب باشد.

عکاسی از کودکان در فصل های مختلف دارای تفاوت ها و جذابیت های منحصر به فردی است. به عنوان مثال باران بسیاری از پروژه های عکاسی را کنسل می کند. اما چه چیز جذاب تر از قطرات باران بر روی صورت کودک . همچنین رنگ ها در این شرایط در اشباع ترین حالت خودش قرار دارد. دیگر اینکه چتر های رنگارنگ را به یازی عکاسی راه می دهیم که کودکانه و شاد است. 

کودکان از جذاب ترین سوژه های عکاسی در کل دنیا هستند ، اما مانند دیگر سوژه ها ، آنها هم مشکلات خاص خودشان را برای دست و پنجه نرم کردن دارند . و این وظیفه ی ما عکاسان است تا بدانیم چطور آن را به نحو احسنت انجام دهیم .

دیگر دلایلی که شاید ما را به عکاسی کودک در فضای باز ترغیب کند آزادی عمل حرکتی و تنوع لوکیشن است.

سوال:
این سوال را به صورت متداول می شنویم که عکاسی فضای باز چقدر هزینه دارد.
جواب:

بی شک عکاسی فضای باز عکاسی ارزانی نیست. شما برای عکاسی در باغ سه نوع هزینه دارید.
۱- ورودی باغ ( حدود ۵۰ هزار تومان)

۲- ویزیت عکاس و حمل و نقل و تجهیزات (۲۵۰ هزار تومان)

۳- انتخاب عکس ها از روی لیست بر مبنای لیست قیمت عکاسی فضای باز

جهت مشاهده لیست قیمت کلیک کنید

 اگر به دنبال بهترین باغ های عکاسی کودک در تهران هستید میتوانید به این مقاله رجوع کنید.

 

بهترین ساعت در روز برای عکاسی کودک در فضای باز چه ساعتی است ؟

 

 

این را همه میدانند که بهترین عکس کودک در فضای باز در زیر نور طبیعی خورشید گرفته میشوند . و دلیلش هم نور طبیعی و ملایمی است که خورشید دارد و شاداب تر از بقیه نورهای مصنوعی است .

 

شما در عکاسی کودک در زیر نور آفتاب شاهد چشمک زدن و بسته شدن چشم های کودکان نخواهید  بود زیرا نور خورشید فلاش ندارد و اغلب این فلش دوربین ها هستند که باعث میشود عکس کودک خراب شود .

 

برای عکاسی کودک در فضای باز لازم است این نکته را بدانید که برعکس تصورات عموم که فکر میکنند بهترین نور برای عکاسی نور خورشید در ظهر است ، اما اشتباه است  ، این نور به شدت تیز و زننده  و خشن است و باعث میشود سایه های بدی در عکستان بیوفتد . پس شما برای جلوگیری از این اتفاق میتوانید عکاسی را در ساعات صبح و یا ساعتی قبل از غروب خورشید انجام دهید .

 

 

اما اگر به اجبار باید عکاسی میکردید به نکته توجه داشته باشید که باید از مناطقی که نور خورشید در آن به صورت مستقیم به سوژه شما میتابد دوری کنید و محوطه های بازی را انتخاب کنید که در آن سایه وجود داشته باشد .

در این حالت دست شما باز تر است ، زیرا اگر محیطی که انتخاب کرده اید تاریک تر از حد ایده آل شما برای عکاسی کودک است ، شما میتوانید از فلاش یا رفلکتور استفاده کنید .

 

 

یکی دیگر از مشکلات عکاسان تازه کار  چگونگی کنترل کودکان است ، همه میدانند که عکاسی از کودکان بسیار سخت تر است  زیرا آنها حواس پرت هستند و هیچوقت توجه دلخواه عکاس را به او نشان نمیدهند .

 

کودکان نمیتوانند مدت طولانی بنشینند و یا حرف های شمارا در مورد چگونگی ژست گرفتن گوش بدهند .

 

 

از اونجایی که اکثر پدر مادر ها قبل از عکاسی با صحبت های غیر حرفه ایشان با کودکان آنها را میترسانند و کار عکاسان را خراب میکنند ، کاری که شما میتوانید بکنید این است : 

 

محیط عکاسی کودک را شاداب و هیجان انگیز بکنید تا لبخند های مصنوعی کودک از بین برود  و او عمیقا سرگرم شود تا جلسه ی عکاسی برای او خسته کننده نشود .

 

 

یکی از حسن های عکاسی کودک در فضای باز این است که شما میتوانید عکس های طبیعی از کودک بگیرید .

 

مثل زمانی که در حال دویدن در چمن ، درحال بازی با حیوانات اهلی و یا شن و ماسه است  .

 

 عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

 

عکس کودک در فضای باز

امیدواریم این متن برای شما مفید واقع شود

 

 

 

 

 

 

دکمه تماس با ما