در عکاسی بارداری ( آتلیه بارداری ) چه ژستی داشته باشیم ؟

در عکاسی بارداری ( آتلیه بارداری ) چه ژستی داشته باشیم ؟

در عکاسی بارداری ( آتلیه بارداری ) چه ژستی داشته باشیم ؟

 

 

 

در مطالبی که در گذشته برایتان در سایت آپلود کرده ایم درباره ی عکاسی بارداری و اهمیت ویژه ی آن که مادر ها باید به آن توجه نشان میدادند اشاره کردیم .

حال با خواندن این مقاله میتوانید قبل از رفتن به آتلیه بارداری یک پیش زمینه ی کلی راجع به ژست های بارداری و عکس بارداری به دست می آورید که این برای رفتن به آتلیه بارداری بسیار مفید است .

 

پس در ادامه با ما همراه باشید تا مطالب مفیدی را بیاموزید !

 

از معروف ترین حرکت ها برای ژست گیری در بارداری قرار دادن دو دست خانم باردار و یا همسر ایشان بر روی شکم برآمده است .

و بعد میتوانید به نوع ایستادنتان و یا حالت پاهایتان دقت کنید و آن ها را به زیبایی فرم دهید و ژست گیری کنید تا عکس زیبایی از آب دربیاید .

 

غیر از این حالت از برجسته ترین حالات در ژست گیری بارداری عکاسی در فضای باز است که بسیار دلچسب و پر طرفدار است چرا که اینجور عکس ها معمولا حس و حالی متفاوت از آتلیه بارداری دارند و بیشتر یک جور حالت طبیعی دارند .

اما اینگونه نیست که عکاسی در آتلیه بارداری بد باشد ، خیر ، هر کدام از آن ها مزیت های خاص و زیبایی های به خصوص خودشان را دارند که ما برایشان ارزش قائل هستیم .

 

نوع لباس خانم باردار هنگام عکاسی بارداری بسیار مهم است .

برای ما حیاتی است که شما هنگام حضور پیدا کردن در آتلیه بارداری آراسته و مرتب باشید چرا که آراستگی شما در عکس ها نمود پیدا میکند و این عکس ها تا آینده ای دور با شما خواهند ماند پس چه بهتر که زیبا و شیک باشند .

 

قبل از آمدن به آتلیه بارداری میتوانید کمی سرچ در اینترنت انجام دهید و یا با دیدن نمونه کار های آتلیه بارداری در شبکه های اجتماعی از نحوه ی کار آن ها با خبر شوید و هم چنین ایده بگیرید و ژست های دلخواه خودتان را گلچین کنید .

 

برای انتخاب لباس عکاسی بارداری بهتر است به برخی نکات شامل رنگ و مدل آن ها دقت کنید .

اصولا خود آتلیه های بارداری چندین دست لباس شیک و زیبا مخصوص عکاسی بارداری دارند اما اگر دوست دارید از لباس های خودتان نیز استفاده کنید و با آن ها عکس بگیرید سعی کنید از رنگ های شاد استفاده کنید .

 

اگر بتوانید همراه خودتان همسر و یا فرزند بزرگترتان را نیز به آتلیه بارداری بیاورید بسیار مفید خواهد بود .

چرا که زیبا ترین عکس های بارداری و معروف ترین هایشان عکس های خانوادگی و یا عکس های زوجی هستند . 

 

فراموش نکنید که حتما از عکاستان بخواهید از زوایای مختلف و مخصوصا زاویه ی بالای سرتان از شما عکاسی کند چرا که این زاویه باعث لاغر تر دیده شدن شما میشود .

 

 

دکمه تماس با ما