آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهرانعکاسی نوزاد پسر با فرآیند عکاسی نوزاد دختر تفاوت چشمگیری دارد و در جریان آن فاکتورهای مختلفی مانند تصویر بک گراند و روند عکاسی در آتلیه کودک تغییر می‌کند. طبیعتاً انتظار خانواده‌ها با توجه به جنسیت فرزند آنها تغییر می‌کند و هر کدام از آنها سطح انتظار متفاوتی دارد.

 

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

معمولاً در مورد پسران به سراغ ایده‌های می‌روند که ویژگی‌های ذاتی کودک پسر یا نوزاد پسر را نشان دهد و در کنار آن تصویر بک گراند و سایر اجزای موجود در تصویر هم تغییر می‌کند. حتی خود خانواده‌ها هم ممکن است در برخی موارد تصمیم به گرفتن عکس نوزاد پسر بگیرند و به دنبال ایده و ژست عکس کودک در اینترنت بگردند. با این تفاسیر ما هم در این مطلب آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران به راهنمایی در مورد عکاسی نوزاد پسر خواهیم پرداخت و به برخی از موارد مهم در آن اشاره خواهیم کرد.

 

اصول اولیه در گرفتن عکس نوزاد پسر

 

اصولاً عکاسی یک سبک هنری است که شما را در جریان آن می‌توانید اطلاعات و خصوصیات مختلفی را به مخاطب خود نشان دهید. برخی از عکاسان، عکاسی از فضای طبیعی را ترجیح می‌دهند و می‌توانند جزئیات را به خوبی نشان دهند. برخی دیگر از عکاسان مانند عکاسان آتلیه‌ای با انسان‌ها سر و کار دارند که هر کدام از آنها شرایط خاص خود را دارد. به عنوان مثال سبک‌ها و ایده‌هایی که برای عکس نوزاد پسر استفاده می‌شود با سبک‌های استفاده شده در نوزادان دختر متفاوت است و همین وضعیت برای کودکان و زنان باردار هم وجود دارد.

 

آتلیه عکاسی کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران بهترین آتلیه کودک تهران

 

به عنوان اولین اصل در  عکاسی نوزاد پسر شما باید به دنبال ایده‌هایی باشید که کاملاً با شیطنت پسرانه همخوانی داشته باشد و از طرف دیگر زیبایی کودک هم نشان داده شود. هیچ نوزادی نمی‌تواند توجه همه مخاطبان را به خود جلب کند، اما در طرف مقابل خانواده نوزادان نسبت به فرزندان خود حساسیت بیشتری دارند. بنابراین شما می‌توانید تمامی ایده‌ها و ژست‌های خود را با توجه به سلیقه خانواده‌ها و با هماهنگی آن‌ها انتخاب کنید. در این صورت مطمئن باشید که شانس موفقیت شما بسیار بالاتر خواهد بود.

 

عکاسی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

 

موضوع مهم دیگری که باید رعایت کنید این است که بهتر است عکاسی نوزاد پسر را در آتلیه عکاسی کودک به زمانی واگذار کنید که نوزاد خواب باشد. شما به عنوان عکاس یا حتی خانواده نوزاد می‌توانید به هنگام خواب تغییرات دلخواه را در وضعیت نشستن یا خوابیدن نوزادان ایجاد کنید. بنابراین پیاده‌سازی ژست‌های مختلف و ایده‌های متفاوت برای شما چندان سخت نخواهد بود و شانس موفقیت بالاتری دارید. البته اگر شما به عنوان خانواده نوزاد این مطلب آتلیه کودک بنسای را مطالعه می‌کنید لازم است که سطح انتظارات خود را با توجه به وضعیت فیزیکی و شرایط جسمی نوزاد خود در نظر بگیرید.

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

 

به عنوان آخرین اصل، عکاس و خانواده نوزاد در جریان عکس نوزاد پسر و عکس نوزاد دختر باید کاملاً تا به وضعیت سلامتی و شرایط جسمی نوزاد باشند. شما هیچ وقت این اجازه را ندارید که بیش از ظرفیت و توانایی نوزاد آن فشار بیاورید تا صرفاً بتوانید یک ایده خاص را پیاده سازی کنید. استرلیزه بودن محیط آتلیه و همچنین توجه به شرایط جسمی و شرایط دمایی محیط به شما کمک می‌کند که روند عکاسی را در یک شرایط استاندارد و بدور از تنش برای نوزاد پیش ببرید.

 

انتخاب ژست عکس نوزاد پسر

 

قبل از اینکه بخواهید فرآیند عکاسی نوزاد را شروع کنید باید ایده و ژست کافی داشته باشید تا بتوانید مسیر اولیه و کلی خود را مشخص کنید. خوشبختانه خانواده‌ها در این زمینه محدودیت چندانی ندارند و راهکارهای مختلفی برای گرفتن ایده وجود دارد. یکی از این راهکارها رفتن به سراغ اینترنت است که یک ابزار ساده و رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. البته باید در نظر داشته باشید که اینترنت برای همه هست و احتمال دارد که شما تکراری باشد. اما بیشتر آتلیه‌ها دارای گالری و آلبوم هستند تا شما از بین آنها ژست‌های مختلف را برای عکس نوزاد پسر خود انتخاب کنید. در نهایت خلاقیت شما و هنرمندی عکاس آتلیه عکاسی کودک هم می‌تواند در پیدا کردن ژست به شما کمک کند.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

استفاده از نشانه‌ها در عکاسی

 

یکی دیگر از ایده‌هایی که شما می‌توانید برای عکاسی نوزاد خود به کار ببرید بحث استفاده از نشانه‌ها در عکاسی است. مثلاً بعضی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که یک تابلوی کوچک در کنار نوزاد خود داشته باشند یا حتی سعی می‌کنند که اعداد مختلف را به شکل بادکنک در کنار آن داشته باشند. از طرف دیگر امکان استفاده از نرم افزارهای گرافیکی برای ایجاد نشانه‌ها در جریان عکاسی وجود دارد و از این طریق زیبایی بیشتری به عکس نوزاد پسر می‌بخشند. البته این بیشتر هنرمندی عکاس آتلیه کودک است و شما به عنوان خانواده بیشتر پیشنهاد دهنده هستی

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

 

نتیجه گیری

همه ما به خوبی می‌دانیم که گرفتن عکس نوزاد پسر برای خانواده‌ها تا چه اندازه اهمیت دارد و تا چه اندازه این موضوع را با حساسیت دنبال می‌کنند. گاهی انتخاب یک لباس مناسب یا حتی انتخاب یک موقعیت مکانی مناسب می‌تواند تأثیر بسزایی بر کیفیت عکاسی نوزاد و زیباتر کردن آن داشته باشد. این وضعیت در حالت معکوس هم وجود دارد و ممکن است خانواده‌ها یا حتی کوتاهی عکاس باعث ایجاد مشکلاتی شود که طبیعتاً کیفیت عکاسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

خانواده‌هایی که به فکر گرفتن عکس نوزاد پسر خود هستند در وهله اول باید یک آتلیه عکاسی کودک مناسب و استاندارد را برای عکاسی نوزاد انتخاب کند که با شرایط فیزیکی و جسمی نوزاد همخوانی داشته باشد. از طرفی دیگر مکان آتلیه تخصصی کودک و شرایط دسترسی به آن باید به شکلی باشد که مادر و فرزند با دردسر کمتری خود را به آتلیه برسانند. ضمن اینکه خانواده‌ها باید این توانایی را داشته باشند تا بتوانند تصاویر هماهنگ و مناسب با بک گراند و وضعیت نوزاد خود ایجاد کنند تا تصویر زیباتر و طبیعی‌تر به نظر برسد.

در این مطلب آتلیه کودک بنسای تلاش کردیم که به مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در روند گرفتن عکس نوزاد پسر اشاره کنیم تا شما در این مورد دردسر کمتری داشته باشید. اما اگر احیاناً در یک یا چند زمینه خاص دچار ابهام هستید می‌توانید مستقیماً از شماره‌های سایت استفاده کنید و برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

دکمه تماس با ما