آتلیه-کودک-خوب

آتلیه-کودک-خوب

آتلیه کودک خوب در تهران : عکاسی از کودکان برای بسیاری از عکاسان یک چالش سخت است، اما یک راهکار مطمئن برای شکست دادن این چالش وجود دارد که آن هم درگیر کردن کودکان در عکاسی کودک است. خانواده‌ها نحوه کار کردن کودکان با دوربین‌های عکاسی و نحوه حضور در آتلیه کودک را از قبل آموزش می‌دهند. این آمادگی برای حضور کودک در آتلیه تخصصی کودک بسیار مهم است. در حقیقت خانواده‌ها می‌توانند بخش مهمی از فرآیند عکاسی کودکان را مرتفع کنند.

 

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه تخصصی کودک

 

اما وظیفه یک عکاس کودک، درگیر کردن کودکان در عکاسی است تا آنها هم احساس کند که در این فرآیند نقش دارند. گاهی یک عکاس مجبور به خزیدن بر روی زمین می‌شود و در برخی موارد مجبور است که رفتاری همانند کودکان از خود نشان دهد. انجام بازی‌های احمقانه و رفتارهای خنده آور چیزی است که معمولاً کودکان می‌پسندند. همه این موارد تکنیک‌هایی هستند که یک عکاس حرفه‌ای کودکان در آتلیه تخصصی کودک آنها را انجام می‌دهد.

 

آتلیه تخصصی کودک در شرق تهران

آتلیه نوزاد و آتلیه کودک راهکار فوق العاده برای درگیر کردن کودکان در عکاسی

 

حالا اگر شما به عنوان خانواده کودک می‌خواهید یک آتلیه عکس کودک انتخاب کنید، لازم است که موارد زیر را در نظر داشته باشید: 

 

اهمیت درگیر کردن کودکان در عکاسی کودک

 

اولین سوالی که پیش می‌آید این است که یک عکاس حرفه‌ای چه نیازی به درگیر کردن کودکان در عکاسی کودک دارد؟ یا حتی ممکن است برای خانواده‌ها این ابهام وجود داشته باشد که کودکان چه نقشی در یک عکس حرفه‌ای دارند؟ کسانی که چنین ابهاماتی را مطرح می‌کنند، مطمئناً آشنایی کامل و دقیقی از روحیات کودکان و عکس العمل آن‌ها در شرایط مختلف ندارند.

 

بهترین آتلیه کودک شرق تهران کجاست؟

بدون شک کودکان، خانواده‌ها و عکاس سه ضلع درگیر در عکاسی کودکان هستند. هر کدام از این افراد در انجام وظیفه ابتدایی خود کوتاهی کند، فرایند عکاسی را به طور کامل تحت تأثیر قرار می‌دهد. از آنجایی که فرد عکاس و خانواده سن بالاتری دارند و راحت‌تر توجیه می‌شوند، معمولاً در مورد نقش آنها سختی چندانی وجود ندارد. بنابراین مسئله درگیر کردن کودکان در عکاسی کودک بسیار فراتر از چیزی است که برخی از خانواده‌ها فکر می‌کنند.

 

بهترین آتلیه کودک شرق تهران کجاست؟ بهترین آتلیه کودک شرق تهران

 

اگر به این موضوع به صورت دقیق نگاه کنیم، درگیر کردن کودکان در فرآیند عکاسی کودک می‌توانند نتایج زیر را به دنبال داشته باشد:

 

  1. انعطاف پذیری کودک برای انجام ژستهای مختلف عکاسی کودک بالا می‌برد،
  2. سرعت عکاسی کودک را افزایش می‌دهد،
  3. کودک نسبت به فرآیند عکاسی توجیه هست و راحت‌تر می‌توان کارهای مختلف را انجام داد،
  4. در صورت طولانی‌تر شدن فرآیند عکاسی، کودک تا انتها سرحال باقی می‌ماند،
  5. کودک خود را بخشی از پروژه عکاسی می‌داند و نهایت تلاش خود را برای بهتر شدن کیفیت عکس انجام می‌دهد،
  6. آتلیه عکس کودک نسبت به رفتار کودک مطمئن است و با خیال راحت به فرایند عکاسی می‌پردازد،
  7. می‌توان عکاسی کودک را در منزل یا در هر محیط دیگری انجام داد،
  8. فضا برای گرفتن عکس‌های خلاقانه و خانوادگی فراهم می‌شود.

 

آتلیه کودک آتلیه عکس کودک در شرق تهران تم عکاسی کودک

 

فاکتورهای مهم در عکاسی کودکان

 

در مورد قبل عکاسی کودکان را به یک مثلث تشبیه کردیم که ۳ ضلع در آن وجود دارد. طبیعتاً هر کدام از این سه ضلع وظایف خاصی را بر عهده دارند. در این مطلب وظایف عکاس و همچنین خانواده کودک برای ما اهمیت چندانی ندارد. در واقع می‌خواهیم ببینیم که برای یک کودک چه کارهایی می‌توان انجام داد که عکاسی کودک در آتلیه کودک به شکل بهتری صورت بگیرد.

 

عکاسی کودک

 

درگیر کردن کودکان در عکاسی اصلی‌ترین و مهمترین فاکتور برای بالا بردن کیفیت عکس و افزایش خلاقیت عکاسی کودک است. سایر موارد در سایه این فاکتور قرار می‌گیرند و خانواده‌ها می‌توانند همه این موارد را در قالب درگیر کردن کودک تعریف کنند. حالا می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

 

  1. درگیر کردن کودک یعنی دادن نقش مهم در فرایند عکاسی به او؛
  2. درگیر کردن کودک یعنی توجیه کردن او برای انجام کارهای مناسب؛
  3. درگیر کردن کودک یعنی توجیه کردن او برای انجام دستورات عکاس؛
  4. درگیر کردن کودک یعنی آماده کردن او برای حضور در فضای آتلیه؛
  5. درگیر کردن کودک یعنی آموزش دادن ژست‌های مختلف برای عکاسی کودک؛
  6. درگیر کردن کودک یعنی آشنا کردن او با دوربین‌های عکاسی و نحوه استفاده از دوربین‌ها؛
  7. درگیر کردن کودک یعنی آماده کردن او برای یک عکاسی کودک نسبتاً طولانی مدت در یک آتلیه کودک

 

با توجه به مواردی که گفته شد، درگیر کردن کودکان در عکاسی هم برای عکاس و هم برای خانواده بسیار مهم است. بنابراین اگر شما هم به فکر استفاده از این راهکار برای بالا بردن کیفیت عکس کودک خود هستید، لازم است که راهکارهای زیر را انجام دهید تا در نهایت از پرداخت هزینه پروژه عکاسی کودک در آتلیه کودک راضی باشید.

 

آتلیه کودک

عکاسی کودک آتلیه عکس کودکان

عکس کودک در آتلیه تخصصی کودک

 

برای درگیر کردن کودکان در عکاسی با آنها دوست شوید

با وجود اینکه والدین پرداخت کننده قیمت عکاسی کودکان هستند، اما این بچه‌ها هستند که در متن عکاسی قرار می‌گیرند و در حقیقت برنده اصلی عکاسی آنها هستند. این یعنی شما به عنوان عکاس باید بتوانید ارتباط بهتر و مناسب‌تری با فرزند بگیرید و در مورد شرایط مختلف به او توضیح دهید. بنابراین شما گفت و گو و مکالمه خود را با والدین می‌توانید سریع انجام دهید و تنها یک جلسه کوتاه را به آنها اختصاص دهید.

 

عکاسی کودک

 

اما در مورد کودکان، شما باید به حدی خود را به مانند کودکان تغییر دهید که یک همتا برای آنها محسوب شوید. می‌توانید جلوی کودک زانو بزنید و به طور مستقیم با آنها حرف بزنید و خود را با کودک معرفی کنید. شاید ادغام کردن بحث با یک مطلب سرگرم کننده یا حتی نشان دادن یک عکس خنده آور ایده خوبی باشد. به خاطر داشته باشید که هدف شما از این کار درگیر کردن کودکان در عکاسی است و به نوعی باید یک طرح دوستی برای آنها بریزید.

 

آتلیه نوزادی شرق تهران

مدل عکس کودک

شوخ و بامزه باشید

بچه‌ها عاشق بزرگسالانی می‌شوند که می‌توانند به اندازه آنها با مزه و حتی در برخی موارد احمق! جلوه کنند. اینکه شما چند جوک ساده همیشه آماده کنید و در بخش‌های مختلف با کودک مطرح کنید یکی از بهترین ایده‌های شما برای درگیر کردن کودکان در عکاسی است. این آمادگی را داشته باشید که گاهی اهداف و تقلید و برخی از شخصیت‌های محبوب را در بیاورید و از آنها برای خنداندن کودک که استفاده کنید.

 

ایده عکاسی از کودک مدل عکس کودک

 

در این مورد خانواده‌ها و والدین هم می‌توانند به شما کمک کنند. مثلاً می‌توانید قبل از جلسه عکاسی کودک در مورد یک آهنگ خاص که کودک به آن علاقه دارد صحبت کنید و آن را برای حضور در آتلیه کودک آماده کنید. خوشبختانه فضای اینترنت به اندازه کافی از آهنگ‌ها و صداهای خنده دار پر است و شما در این مورد محدودیتی ندارید. البته باید توجه کنید که این رفتار شما بیش از حد مصنوعی و زننده نباشد که نتیجه معکوس بگیرید. برای درگیر کردن کودکان در عکاسی با این حربه خانواده‌ها نقش غیرقابل انکاری دارند. فراموش نکنید که خنده مسری است و خندیدن والدین می‌تواند این خنده را بر لب کودک بنشاند.

مدل عکس کودک در آتلیه

 

کودکان را به حرکت وادار کنید

 

کودکان به شدت شیطنت دارند! برخی از کودکان آرام‌تر هست، اما در ذات خود عاشق رفتارهای هیجان آمیز و پر تنش هستند. شما هم می‌توانید در جریان عکاسی کودکان به سراغ کودک درون خود بروید و آن را برای چند ساعت فعال کنید. انجام بازی‌های کودکانه و دادن اسباب بازی‌ها به کودکان راهکار خوبی برای درگیر کردن آنها در جریان عکاسی است.

 

مدل عکس کودک

 

حتی می‌توانید به عنوان یک همبازی در بازی کودک دخالت داشته باشید. گرفتن عکس‌های متحرک از کودک در حال دویدن یا بازی کردن با یک توپ فوتبال جذابیت بالایی دارد. اگر به فکر پیاده کردن چنین ایده‌هایی هستید، باید در طول عکاسی سعی کنید که به شکل‌های مختلف کودک را فعال نگه دارید. این که در آتلیه کودک خود یک دست سرویس مبلمان راحت و کامل داشته باشید، برای خانواده‌ها فوق العاده است و آنها را راضی نگه می‌دارید. اما به این مورد هم فکر کنید که این مبلمان می‌تواند کودک را تنبل کند و شما کار سختی برای درگیر کردن کودکان در عکاسی داشته باشید.

 

عکس آتلیه ای

 

درگیر کردن کودکان در عکاسی کودک یعنی بزرگترین امتیازی که شما می‌توانید در عکاسی خود به دست بیاورید. یکی از بزرگترین مشکل عکاسان غیرحرفه‌ای و مبتدی این است که بیش از حد به دوربین عکاسی و همچنین نرم افزارهای ویرایش عکس متکی هستند. این در حالی است که این ابزارها صرفاً برای نشان دادن معصومیت و شیطنت یک کودک به کار گرفته می‌شود. حالا چه بهتر باشد که کودکان خودشان برخی کارها را انجام دهند و شما صرفاً به عنوان ثبت کننده این وقایع در کنار آنها باشید. برای مشاوره بیشتر در این زمینه و رزرو زمان عکاسی از طریق شماره‌های درج شده در وبسایت بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران با ما در تماس باشید.

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما