آتلیه کودک در شرق تهران

آتلیه کودک در شرق تهران

آتلیه کودک در شرق تهران - آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران : تجربه ما در بهترین آتلیه کودک شرق تهران نشان داده که هر چه خانواده‌ها در آرام کردن کودک در آتلیه کودک موفق تر باشند، کیفیت عکاسی کودک هم بالاتر خواهد بود. کودکان برخلاف بزرگسالان، موجودات غیر قابل پیش بینی هستند که ممکن است از یک وضعیت شاد به یک وضعیت عصبانی و ناراحت تغییر حالت دهند. به همین دلیل خانواده ها برای کنترل وضعیت احساسی آنها کار سختی دارند و باید ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشند

 

 

آتلیه تخصصی کودک مدیریت کودک در زمان عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

 آتلیه تخصصی کودک

از طرف دیگر هر چه حساسیت خانواده نسبت به وسایل استودیو عکاسی کودک بیشتر باشد، احتمال صدمه دیدن وسایل و همچنین آسیب رسیدن به کودک به حداقل رسیده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین در ابتدا به شما خواهیم گفت که برای آرام کردن کودک در آتلیه کودک چه کارهایی انجام دهید و چرا این کارها؟!

 

اهمیت آرام کردن کودک در آتلیه تخصصی عکس کودک

 

کودک یک موجود با شیطنت های ذاتی خاص خود و فعالیت زیاد است. حالا ما چرا باید این شیطنت ها را محدود کنیم؟ آیا واقعاً در جریان عکاسی کودک نمی‌توانیم از این شیطنت ها بهره ببریم؟  آیا واقعاً کیفیت عکاسی کودک ما به شدت تحت تاثیر رفتار کودک و عکس العمل او در آتلیه کودک قرار دارد؟ این سوال ها و هزاران سوال دیگر در ذهن خانواده‌ها وجود دارد که ما در چند جمله به آنها پاسخ خواهیم داد.

 

مدیریت کودک در زمان عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

مدیریت کودک در زمان عکاسی کودک مدیریت کودک در زمان عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

 

به طور کلی آرام کردن کودک در آتلیه کودک مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • عکاسی کودک با سرعت بهتری انجام می‌شود و زمان عکاسی کودک کاهش می یابد
  • عکاس می تواند ایده های مختلف و متنوع تری برای عکاسی  کودک در نظر بگیرد
  • احتمال آسیب دیدن و صدمه زدن به وسایل عکاسی به حداقل می رسد
  • هم خانواده و هم عکاس آتلیه کودک دردسر کمتری را متحمل می شوند
  • شرایط عکاسی به دلخواه صاحب آتلیه کودک پیش می رود و خانواده هم از کیفیت عکس راضی خواهند بود
  • کنترل بهتری روی روند عکاسی کودک وجود دارد و این به بالا رفتن کیفیت عکاسی کمک می کند.

بنابراین طبیعی است که خانواده‌ها نهایت تلاش خود را برای آرام کردن کودک در آتلیه کودک به کار بگیرند و حتی از صاحب آتلیه تخصصی کودک برای پیشنهادات مختلف کمک بگیرند تا دردسر کمتری در این میان به وجود بیاید.

 

  آتلیه تخصصی کودک شرق تهران استودیو عکس کودک شرق تهران

آتلیه تخصصی کودک و آتلیه تخصصی نوزاد

 

از چه حربه هایی استفاده کنیم؟

 

به عنوان خانواده حتماً علاقه دارید بدانید که چه راهکارهایی برای آرام کردن کودک در آتلیه عکس کودک وجود دارد و شما کدام یک از آنها را می توانید انجام دهید. اما حقیقت ماجرا این است که راهکارهای کنترل کودک کاملاً به شما و شناختی که نسبت به فرزند خود دارید بستگی دارد. برخی از خانواده ها می دانند که کودک آنها با خوراکی آرام می شود و برخی از آنها هم با اسباب بازی و برخی حربه های خاص. بنابراین خود شما به عنوان خانواده در انتخاب راهکار دخالت دارید، اما تجربه ما هم نشان می‌دهد که موارد زیر در آرام نگه داشتن کودکان نقش دارند:

 

 مدیریت کودک در زمان عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

آتلیه کودک بهترین آتلیه کودک شرق تهران کجاست؟

خوراکی ها

 

گرچه رفتار کودکان نسبت به یکدیگر متفاوت است اما برای اکثر کودکان هیچ چیزی به اندازه خوراکی ها جذابیت ندارد. برخی از کودکان به تنقلات و شیرینی های مختلف مانند بستنی یا حتی خشکبار علاقه دارد، اما برخی دیگر از کودکان غذاهای خانگی یا فست فود را ترجیح می دهد. بنابراین معمولاً صاحب آتلیه کودک ذر زمان عکاسی کودک در این مورد از شما می پرسد تا مطمئن شود که راهکارهای آرام کردن کودک در آتلیه به چه صورت است.

 

بهترین آتلیه کودک تهران کجاست؟ آتلیه تخصصی کودک شرق تهران

آتلیه کودک

 

بنابراین قبل از حضور در آتلیه کودک سعی کنید فهرستی از خوراکی های مورد علاقه کودک خود را تهیه کنید و از صاحب آتلیه کودک بپرسید که اجازه همراه بردن کدام یک از آنها را دارید. شاید هنگام حضور در استودیو عکس کودک نیازی به استفاده از هیچ کدام از این خوراکی ها نباشد، اما در هر صورت شما به عنوان یک راهکار به همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

 

آتلیه عکاسی کودک

 

آرام کردم کودک در آتلیه کودک با اسباب بازی ها

 

اسباب بازی ها هم گزینه مورد علاقه کودکان هستند که شما در آرام کردن کودک در آتلیه عکس کودک می توانید به آنها پناه ببرید. معمولا کودکان پسر به توپ و یا ماشین بازی و کودکان دختر به عروسک علاقه زیادی دارند و به نوعی هم صحبت آنها هستند. پس اگر آنها را در کنار خود داشته باشند به احتمال زیاد احساس تنهایی و خستگی نمی کنند و بی تابی آنها هم کمتر خواهد بود.

 

مدل عکس کودک عکاسی کوک

عکاسی کودک

 

بنابراین با اجازه صاحب آتلیه کودک می توانید یک یا چند مورد از وسایل بازی کودک خود را همراه ببرید تا در آنجا او را آرام کنید. البته ممکن است ایده های عکاسی آتلیه کودک هم شامل استفاده از وسایل بازی و اسباب بازی هم بشود که در این صورت شما می توانید از آن ها در عکاسی کودک استفاده کنید و به نوعی تنوع بیشتری به عکس کودک خود بدهید.

 مدل عکس کودک در آتلیه کودک

 

کتاب های تصویری

 

کودکان هنگام حضور در آتلیه کودک و گرفتن عکس آتلیه ای، سواد خواندن و نوشتن ندارند و به همین دلیل کتاب های نوشتاری ایده خوبی نیست. از طرف دیگر کودکان ارتباط خوبی با تصاویر برقرار می کنند و برای آنها بسیار سرگرم کننده و جذاب است. ضمن اینکه کتاب‌های تصویری باعث زنده شدن احساس کنجکاوی در کودکان می‌شود و زمان زیادی را صرف برقراری ارتباط با کتاب می کنند.

 

آتلیه عکاسی کودک در شرق تهران

 

بنابراین برای آرام کردن کودک در آتلیه عکس کودک سعی کنید که حتماً یک یا چند کتاب تصویری همراه داشته باشید که کودک قبلاً تجربه استفاده از آنها را نداشته باشد. این کتاب ها به کودک کمک می کند که در فضای آتلیه کمتر احساس تنهایی و کسالت پیدا کند شما می توانید خیلی راحت تر ایده ها و پیشنهادهای مختلف را پیاده کنید.

 

مدل عکس کودک عکس کودک

 

همراه بردن کودک بزرگتر

اگر در منزل چند کودک دارید، کودک بزرگتر را همراه خود ببرید که به عنوان یک یار کمکی و سرگرم کننده در کنار شما حضور داشته باشد. راحت تر با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و این برای سرگرم کردن کودک بهترین پیشنهاد است. گاهی همراه بردن کودکان هم در پیاده سازی ایده های مختلف به شما کمک می کند و هم شرایط عکاسی کودک در آتلیه عکاسی کودک را به شکلی تغییر می دهد که کودک کمتر اذیت شود.

 

مدل عکس کودک   ژست عکس کودک

 

سیستم پاداش و تنبیه

آخرین حربه ای که برای آرام کردن کودک در آتلیه تخصصی عکس کودک می توانید به آن متوسل شوید، سیستم پاداش و تنبیه است که باید قبل از حضور در آتلیه کودک را در مورد آن آموزش دهید. در واقع شما باید از کودک بخواهید که رفتارهای آرام و معقولانه داشته باشد تا بعد از اتمام عکاسی به او پاداش و جایزه بدهید. اما این موضوع را هم به او گوشزد کنید که اگر خطایی از او سر بزند شما اجازه دارید که او را تنبیه کنید و از برخی موارد محروم کنید.

اگرچه این موضوع ممکن است از دید برخی از افراد چندان پسندیده نباشد، اما باید بپذیریم که کودک از همان شروع عکاسی کودک می داند که روند عکاسی به چه صورت خواهد بود و انجام چه کارهایی ممکن است باعث دردسر برای او و خانواده شود.

به خاطر داشته باشید که عکاسی کودکان باید با محوریت کودک انجام شود و اگر چه آرام کردن کودک در آتلیه کودک به کیفیت عکاسی کمک می کند اما هیچ وقت عکاسی را برای آنها سخت نکنید. ما در بهترین آتلیه کودک در شرق تهران  به شما برای هر چه بهتر شده عکس ها کمک میکنیم .

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما