عکاسی کودک و عکاسی نوزاد در آتلیه کودک

 عکاسی کودک و عکاسی نوزاد  در آتلیه کودک

هدف از نگارش این مطلب در سایت آتلیه تخصصی کودک و نوزاد بنسای آشنایی شما با مبحث تفاوت عکاسی کودک با عکاسی نوزاد در آتلیه کودک است. همان طور که می دانید فرزندان مهم ترین و ارزشمندترین دارایی های زندگی والدین هستند، از طرف دیگر دوران کودکی فرزندان از دوران شیرین و تکرار نشدنی برای والدین است. این مساله سبب می شود که والدین به دنبال راه هایی برای ثبت این لحظات شیرین و تکرار نشدنی باشند.

از گذشته تا به امروزه یکی از بهترین راه ها برای ثبت این لحظات و دوره کوتاه، عکاسی از دوران نوزادی تا دوران کودکی فرزندان است. به دلیل پرطرفدار بودن این روش امروزه عکاسی نوزاد و عکاسی کودک بسیار پیشرفت کرده و حتی آتلیه هایی جداگانه مختص عکاسی کودک و نوزاد تاسیس شده است. ( آتلیه کودک و نوزاد و بارداری بنسای در شرق تهران یکی از با سابقه ترین آتلیه های کودک است که میزبان شما برای عکاسی کودک و نوزادتان  خواهد بود.) لذا والدین برای اینکه عکس هایی خاص تر و زیباتر و جذاب تر از دوران نوزادی و کودکی فرزندان خود داشته باشند کودکان خود را به این آتلیه کودک می برند.

 

آتلیه کودک

 

عکاسی کودک و نوزاد

 

تفاوت عکاسی کودک و عکاسی نوزاد در آتلیه کودک


حال یکی از رایج ترین سوالات برای این والدین، تفاوت عکاسی کودک با عکاسی نوزاد است. این مساله بر آن شد که ما نیز این مطلب سایت آتلیه تخصصی کودک بنسای را به این موضوع اختصاص دهیم. بنابراین اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در زمینه عکاسی کودک و  نوزاد در آتلیه عکاسی کودک افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تجهیزات عکاسی کودک و نوزاد
همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم یکی از مهم ترین سوالات والدین در خصوص آشنایی با تفاوت عکاسی کودک و  نوزاد است. در واقع بسیاری از والدین و حتی بسیاری از افراد بر این باورند عکاسی کودک و نوزاد نیز به یک شیوه و تقریبا به همان روش رایج انجام می شود و شبیه به هم هستند اما این باور اشتباه است. چرا که هم عکاسی از کودک و هم عکاسی از نوزاد نیازمند تجهیزات خاص و دکوراسیون مخصوص به خود در آتلیه کودک است و از این رو یک آتلیه تخصصی کودک و نوزاد حرفه ای باید مجهز به این تجهیزات و طراحی دکور باشد.

 

دکور آتلیه عکس کودک

 

آتلیه تخصصی کودک شرق تهران

 

عکاسی نوزاد در آتلیه تخصصی نوزاد

 

طراحی دکور عکس نوزاد


از طرف دیگر به غیر از تجهیزات، پرسنل و عکاسانی که در این آتلیه کودک مشغول هستند نیز با سایر آتلیه های رایج باید حرفه ای تر و متخصص تر باشند. دلیل این امر این است عکاسانی که در زمینه عکاسی کودک و نوزاد مشغول هستند با شرایط کاری و روحیات کاری متفاوت تری نسبت به سایر آتلیه ها مواجه هستند. در مقایسه عکاسی کودک و نوزاد نیز همین موضوع حکم فرما است. یعنی عکاس و پرسنلی که در زمینه عکاسی کودک مشغول به کار هستند با روحیات و شرایط متفاوت تری نسبت به عکاسی نوزاد مواجه هستند.

لذا شرایط کاری و چگونگی برخورد با کودک و نوزاد در عکاسی کودک و نوزاد از مهم ترین نکات عکاسی در آتلیه کودک می باشد. از این رو افرادی که در آتلیه نوزاد کار می کنند باید از تجربه کافی در زمینه عکاسی کودک برخوردار باشند. لازم به ذکر است بدانید عکاسی از نوزاد به چنان تجربه و مهارتی نیاز دارد که به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر رشته های عکاسی نیست.

آتلیه تخصصی نوزاد و کودک

 

 

 

عکاسی کودک

 

 

عکاسی کودک

 

آتلیه کودک رسالت

 

آتلیه کودک رسالت

از این رو اگر قصد دارید از نوزاد خود در آتلیه عکس کودک عکس بگیرید حتما دقت داشته باشید که آتلیه کودک مورد نظر دارای عکاسان حرفه ای در زمینه عکاسی نوزاد باشد. (آتلیه تخصصی کودک بنسای در شرق تهران از بهترین و با تجربه ترین عکاسان کودک و نوزاد بهره می برد)

همان طور که تا این قسمت از مقاله در وبلاگ آتلیه عکس کودک بنسای توضیح دادیم از مهم ترین تفاوت های آتلیه نوزاد با آتلیه کودک، شرایط و روحیاتی است که عکاسان با آن مواجه هستند. از شرایط حاکم بر این دو آتلیه می توان این مورد را مثال زد که در آتلیه نوزاد زمانی می توان کار عکاسی را شروع کرد که نوزاد خوابیده باشد و در واقع شروع کار عکاسی نوزاد با خوابیدن و سکوت است. در صوتی که در آتلیه کودک برعکس است و شروع کار عکاسی کودک با شادابی و نشاط کودک همراه است. این موضوع از دیگر تفاوت های عکاسی کودک و نوزاد به شمار می رود.

 

عکاسی نوزادی در آتلیه کودک

 

آتلیه عکاسی کودک بنسای شرق تهران

 

آتلیه کودک و نوزاد و بارداری شرق تهران



حال از آنجایی که نشاط و سرحال بودن کودک از مهم ترین فاکتورهای عکاسی کودک در آتلیه کودک است بهتر است در زمان عکاسی از کودک نکته ای را رعایت کنید. برای اینکه عکس کودک شما منحصربه فرد تر و زیباتر شود قبل از مراجعه به آتلیه کودک حتما کودک خود را بخوابانید تا در زمان عکاسی کودک شما شاداب تر و سر حال تر باشد.

 

آتلیه تخصصی کودکان

 

عکاسی کودک و نوزاد در آتلیه کودک

 

آتلیه عکاسی کودک و نوزاد

 

عکاسی تخصصی کودک


علاوه بر این در زمان عکاسی از کودک در آتلیه عکاسی کودک باید نکته های دیگر نیز رعایت کنید مثلا با خلق و خوی کودک ﺁشنا باشید. از این لحاظ می توان گفت کار عکاسی کودک بسیار پیچیده و دشوار است. حال اگر تمایل دارید بیشتر با تفاوت عکاسی کودک با عکاسی نوزاد آشنا شوید می توانید به آتلیه تخصصی کودک و نوزاد بنسای در شرق تهران مراجعه کنید و به صورت حضوری نمونه کارهای عکاسی نوزاد و کودک آتلیه عکس کودک بنسای  را مشاهده کنید.

تماس جهت رزرو در آتلیه تخصصی نوزاد و کودک بنسای :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

دکمه تماس با ما