عکاسی بارداری

عکاسی بارداری

عکس بارداری همان عکاسی در دوران حاملگی است که هدف آن ثبت خاطرات این ایم و به نوعی بیان چشم انتظار بودن والدین است.  آتلیه بارداری شرق تهران در استودیو بنسای مستقر است و جدیدترین ژست های بارداری را در نمونه کار های خود دارد.

جهت مشاهده ی نمونه عکس های بارداری ضروری است که به صورت حضوری در استودیو در خدمت شما باشیم. به جهت رعایت  امانت و همچنین رعایت مسایل عرفی و اعتقادی از نشان دادن نمونه ژست های بارداری به آقایان معذوریم و بدین جهت عذرخواهی ما را پذیرا باشید. در عکاسی بارداری ایرانی که در استودیو بن سای انجام می شود مدل عکس بارداری انفرادی و مدل عکس بارداری با همسر بسیار مرسوم است.

عکاسی دوران حاملگی (عکس های بارداری) را بهتر است در دو ماه آخر انجام دهید . چراکه ژست عکس های بارداری در این دوران به دو جهت مناسب است. اول اینکه شکم مادر در عکس بارداری به کمال نسبی خود رسیده است  و همچنین اگر حدود بیست الی سی روز قبل از وضع حمل برای عکاسی اقدام کنید محدودیت پزشکی و حرکتی کمتری خواهید داشت.

ژست بارداری / مدل بارداری / فیگور بارداری واژه های معمولی هستن که برای این نوع از عکاسی به کار برده می شود.

استودیو بنسای با جدیدترین ژست های بارداری و با صحیحترین متد های نورپردازی در عکس های بارداری عکس های دوران بارداری را در آتلیه از مخاطبان خود خواهد گرفت.

لازم به ذکر است غیر از مدیر مجموعه بقیه عکاسان وادیتور های استودیو برای عکس های بارداری در آتلیه خانم هستند و رعایت امانت مهمترین اصل در استودیو عکاسی بارداری بنسای است.

همچنین توصیه می شود در روز عکاسی لباس هایی از نوزاد متولد نشده خود همراه داشته باشید و عکس جنین (عکس سونوگرافی) خود را نیز به همراه داشته باشید.

عکس جنین پسر و عکس جنین دختر شما در سونوگرافی مکمل ایده های آتلیه بارداری بن سای در شرق تهران است و در نمونه هایی از عکس ها استفاده از عکس سونوگرافی و لباس های سایز صفر نوزاد شما در تکمیل عکاسی شما در قالب عکاسی نوزاد شما انجام خواهد شد.

شکل جنین در عکس سونوگرافی نیز میتواند منبع الهام باشد و در عکاسی نوزاد و حتی عکاسی کودک شما مورد استفاد قرار بگیرد.

نوع دیگری از عکاسی بارداری عکاسی هفته به هفته است که در واقع همان عکاسی ماه به ماه است. البته این مورد با توجه به قانون حداقل خرید در استودیو بنسای ممکن است مورد توجه تمام اقشار درآمدی جامعه نباشد .

تصاویر بارداری به انتخاب شما و باتوجه به سطح سلیقه و نیاز شما و با پوشش مورد نظر شما انجام می شود

لباس برای آتلیه  بارداری را با هماهنگی استودیو نیز میتوانید تهیه کنید. هرچند به طور معمول لباس بارداری برای عکاسی قواعد خاص و پیچیده ای ندارد . عکاسی با حریر٬ عکاسی با پارچه ساتن و عکاسی با تور نیز میتواند جذابیت عکس های مدلینگ بارداری را افزایش دهد.

عکس های بارداری را میتوان به چشم یک عکاسی خانوادگی و یادگاری نیز نگاه کرد و اگر فرزندی پیش از نوزاد در شکم شما دارید میتوانید از ارتباط معنادار عاطفی بین کودک قبلی و شکم در بارداری نیز استفاده کرد.

عکس بارداری نیاز به حال خوب و خلاقیت و نورپردازی دارد. زمانی را برای این کار انتخاب کنید که بتوانید بیشتر لبخند واقعی را به دوربین های استودیو عکاسی بنسای هدیه دهید.

 

دکمه تماس با ما