عکاسی بارداری در آتلیه بن سای

عکاسی بارداری در آتلیه بن سای

عکاسی بارداری در آتلیه بن سای

 

 

در این مقاله میخواهیم درباره ی عکاسی از شگفت انگیز ترین دوره ی زندگی خانم ها یعنی عکاسی بارداری صحبت کنیم .

با ما همراه باشید !

 

 

اغلب خانم های باردار زمانی که به دنبال آتلیه بارداری برای عکاسی بارداری میروند علاوه بر گرفتن عکس های خاص و زیبا در پی داشتن آرامش و راحتی هنگام عکاسی بارداری هستند .

 

در این دوره ی سخت و طاقت فرسا برای مادر ما با تخصص و تجربه ی عکاسمان پشت دوربین عکس های بسیار زیبایی از احساسات فوق العاده ی یک مادر و یا یک پدر به فرزند به دنیا نیامده اش به شما نشان می دهیم .

 

عکاسان آتلیه بارداری بن سای در طی سال های زیاد تجربیات فراوانی در زمینه عکاسی بارداری کسب کرده اند و می دانند که چگونه باید به یک خانم باردار آرامش تزریق کرد و کاری کرد که او احساس راحتی داشته باشد و اذیت نشود .

 

عکاس آتلیه بارداری می داند که همیشه آرامش و آسایش خانم باردار در اولویت قرار دارد و باید توجه ویژه ای به آن نشان داده شود .

 

به اضافه اینکه آتلیه بارداری بن سای مجهز به لباس هایی برای عکاسی بارداری هستند که این مسئله از این جهت شما را بی نیاز می کند که با خود وسیله ی اضافه ای به آتلیه بارداری نیاورید و اذیت نشوید .

لباس های بارداری آتلیه بن سای همگی در طرح ها و رنگ های مختلف با سلیقه های متفاوت هر خانم بارداری است .

هم چنین آتلیه بن سای دارای صلاحیت تولید آلبوم های دیجیتال با طراحی های خاص و اختصاصی خود آتلیه بن سای است که در نهایت دقت و کیفیت به مشتریان آتلیه بن سای تقدیم می گردد .

 

بهترین زمان برای عکاسی بارداری چه زمانی است ؟

 

غالبا بهترین زمان برای عکاسی بارداری زمانی بین آخرین روز های ماه هفتم بارداری و روز های اول ماه هشتم بارداری است .

البته این دوره در خانم ها متفاوت است . برخی از خانم های باردار توانشان در ماه ششم به بعد کم میشود و باید حتما قبل از آن به آتلیه بارداری مراجعه کنند در غیر این صورت هنگام عکاسی بارداری راحت نخواهند بود و اذیت میشوند . چرا که در برخی از عکس های بارداری شما مجبور هستید یک عکس را چندین بار شات بزنید تا عکس مورد نظر را بگیرید به همین دلیل ممکن است خانم باردار سریعا خسته بشود و از توان بیفتد .

 

اما دقت کنید اگر دیرتر از زمان تعیین شده به آتلیه بارداری بیایید ممکن است مشکلاتی پیش بیاید . به اضافه اینکه در ماه نهم بارداری شکم مادر آن گردی و خوش فرمی قبل را ندارد و عکس هایش چندان زیبا نمی شود .

 

دکمه تماس با ما