عکاسی نوزاد در ماهگرد

عکاسی نوزاد در ماهگرد

عکاسی نوزاد در ماهگرد

 

 

اولین تولد کودک شما شگفت انگیزترین تغییر و تحول برای شما به شمار می آید . سرعت تغییرات در این یک سال به قدری بالا است که نمیتوانید حتی تصورش را بکنید . اهمیت عکس ماهگرد نوزاد به همین دلیل تغییرات سریع رشد نوزادان است . رنگ پوست نوزاد ، رنگ و مدل موهایش ، چشم ها و حتی چهره اش هر ماه کاملا با ماه قبل تفاوت دارد . ثبت این جذابیت ها در لحظه می‌تواند تا سال‌ها جزئیات نوزاد را در والدین نوزاد زنده نگه دارد.

 

علاوه بر این، همیشه اولین ها برای همه جالب هستند. تا به خودتان بیایید فرزندتان  بزرگ شده است و در کنار شما صحبت می کند، راه می رود، غذا می خورد، می خندد و دیگر مجالی برای ثبت لحظات زیبای قبل از یک سالگی نیست. بنابراین ثبت اولین های یک نوزاد می تواند به شدت هیجان انگیز باشد.

 

شاید بهترین زمان بندی برای ثبت جزئیات و عکاسی نوزاد قبل از یک سالگی نوزاد ماه به ماه باشد. نوزاد در ماه های اول زندگی در هر ماه تغییر ات زیادی میکند که ما به صورت کاملا مختصر تغییرات نوزاد تا یک سالگی را برایتان جمع آوری کرده ایم تا در ثبت عکس ماهگرد نوزاد خود و یک عکاسی نوزاد خوب از آن ها استفاده کنید .

 

عکس نوزادی

دو ماهگی

 

اغلب نوزادان از ماه دوم شروع به خندیدن می کنند. لبخند نوزاد یکی از زیباترین و مهم ترین عناصر عکاسی نوزاد است . می توانید با رعایت پس زمینه مناسب ، ایجاد هارمونی و استفاده از ژست عکس نوزاد صحیح تصویری خارق العاده ثبت کنید . بخصوص که معمولاً بهترین زمان برای عکاسی نوزاد را دو ماه اول زندگی او می دانند . در این مدت واکنش های نوزاد کمتر است . بنابراین خیلی راحت تر می توانید با او کار کنید . هرچند در این برهه رعایت ایمنی نوزاد بسیار حائز اهمیت است .

 

 

چهار ماهگی

 

چهار ماهگی  نوزاد دقیقا زمانی است که او میتواند روی حرکات دستانش کنترل کافی داشته باشد و آن ها را راحت حرکت بدهد  . او می تواند نسبت به اشیا و بخصوص اشیای آویزان واکنش نشان بدهد و دستانش را به کار بگیرد تا آن ها را لمس کند و نزدیکشان بشود . به علاوه نوزاد در این سن می تواند افراد اطرافش را بشناسد. او سعی می کند با آن ها ارتباط برقرار کند و پاسخ محبت هایشان را بدهد. می توانید با استفاده از حضور مادر در کنار نوزاد یک عکاسی نوزاد هیجان انگیز داشته باشید . 

 

 

شش ماهگی

 

نوزادان در شش ماهگی تقریبا دو برابر وزن زمان تولدشان را دارند. به علاوه می توانند بدون کمک گرفتن از دیگران بنشینند. پس می توانید این تغییرات را به وضوح در عکاسی هایتان نشان دهید. بخصوص که قیافه نوزاد نیز در این دوره کامل تر و زیباتر می شود.

 

 

نه ماهگی

 

معمولا نه ماهگی مصادف است با چهار دست و پا رفتن کودکان. این حالت بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده و سوژه ای عالی برای عکاسی نوزاد است. هم چنین می توانید از دندان های تازه نوزاد رونمایی کنید. لبخندهای نوزادان با دندان هایی که تازه درآمده اند طرفدار زیادی دارند.

 

 

دوازده ماهگی

 

 

کودکان در یک سالگی می توانند کاملا والدین خود را بشناسند و به آن ها به شدت وابسته اند. لذا این امکان برای شما وجود دارد که عکس هایی بسیار خلاقانه در کنار والدین از نوزادان بگیرید. برخی از کودکان در یک سالگی قادرند برخی کلمات را ادا کنند. برخی نیز توانایی راه رفتن را یافته اند. تمامی این خصوصیات می تواند شیرین باشد. بخصوص اگر بار اول نوزاد نیز باشند. عکس هایی از اولین قدم های نوزاد که با کمک والدین (به ویژه پدر) ثبت می شوند سرشار از زندگی و احساس هستند. در این سن می توانید از خود کودک نیز کمک بگیرید و یک عکاسی نوزاد موفق تر نسبت به گذشته داشته باشید .

 

 

عکس نوزاد

 

 

دکمه تماس با ما