نکات مهم در عکاسی کودک

نکات مهم در عکاسی کودک

نکات مهم در عکاسی کودک

 

 

 

دنیای کودکی دنیای جذاب و شیرینی است که اگر شما قصد عکاسی از این کوچولوهای نازنین را دارید باید ابتدا به دنیایشان ورود کنید .

این به این معنی است که دوست آن ها باشید ، درکشان کنید و با رفتار هایتان به آن ها احساس آرامش دهید .

همانطور که قطعا خودتان هم میدانید عکاسی کودک از دیگر انواع عکاسی ها سخت تر و پر چالش تر است .

پس ابتدایی ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید داشتن صبر و تحمل بالا در عکاسی کودک است .

هدف ما از انتشار این مقاله این است که شما را با اشتباهات رایجی که برخی از عکاسان ازشان سر میزند آشنا کنیم تا شما بتوانید با رعایت کردن آن ها عکس هایی حرفه ای و بی نقص و زیبا  از فرزند دلبندتان بگیرید .

 

اولین اشتباه شما این است که از کودک خود بخواهید در عکاسی کودک بدون حرکت بایستد و بدون داشتن هیچ گونه حرکت اضافه ای از او مشغول عکاسی کودک شوید .

اینکار شما علاوه بر سرد و بی روح بودن عکس گرفته شده از کودک موجب این میشود که نتیجه ی کارتان کاری مصنوعی و غیر طبیعی میشود .

بهترین کار این است که از او کودک در حالت های طبیعی او و زمانی که پر جنب و جوش است و شیطنت دارد عکاسی کودک انجام دهید تا بهترین و زیبا ترین عکس های کودک را از او ثبت کنید .

 

و اما راه حل پیشنهادی !

ما پیشنهاد میکنیم که به جای اینکه از کودک خود بخواهید بدون حرکت بایستد تا شما از او عکس کودک بگیرید از او بخواهید تا مشغول بازی کردن شود .

میتوانید حین دوچرخه سواری ، بازی با اسباب بازی ، و یا زمانی که کنار عروسک هایش است از او عکاسی کودک کنید .

 

از دیگر اشتباهاتی که عکاسان حین عکاسی کودک انجام میدهند این است که بالای سر کودک می ایستند و به کودک بیچاره امر و نهی میکنند . 

اینکار شما باعث میشود که کودک حس خوبی در جین عکاسی کودک نداشته باشد .

به جای این کار شما میتوانید با او دوست شوید و با لحن صمیمانه ای با او صحبت کنید و از کودک بخواهید تا شما را در روند عکاسی کودک همراهی و کمک کند .

 

مراجعه به آتلیه کودک برای عکاسی کودک میتواند یک پیشنهاد بسیار عالی برای شما باشد .

البته این را بدانید که با مراجعه به آتلیه کودک شما تنوع عکس بیشتری به همراه پیشنهاد هایی از افکت گذاری های بی شمار  پس از عکاسی کودک به شما خواهد شد .

استفاده از این افکت ها قطعا زیبایی عکس های کودک تان را بیشتر خواهد کرد .

 

دکمه تماس با ما