عکاسی ترکیبی در آتلیه کودک

عکاسی ترکیبی در آتلیه کودک

عکس ترکیبی در آتلیه کودک

 

 

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که از کنار ویترین آتلیه کودک ی رد بشوید و عکس زیبایی همراه با ادیت و افکت جدید و هنری ای ببینید .

عکس هایی زیبا با تم هایی نظیر تیم فوتبال ، تم تولد ، عکس هایی از کودک که در حالات مختلف قرار دارد و به شکلی کاملا منسجم و تخصصی کنار هم چیده شده اند .

به این شکل از عکس های حرفه ای عکس ترکیبی گفته میشود که شدیدا بین پدر و مادر ها محبوب است و همگی خواهان این هستند که حتما یکی دو تا از این نوع عکس در آلبوم کودکی فرزندشان وجود داشته باشد .

به همین دلیل است که آتلیه تخصصی کودک توجه ویژه ای به این نوع عکس ها نشان میدهند .

 

عکس ترکیبی چیست ؟

 

عکس ترکیبی درواقع عکسی است که هنگام عکاسی کودک عکاس کودک شما عکس هایی از سوژه که در حالت های مختلف است و فعالیت های متفاوتی انجام میدهد را میگیرد و آن ها را در قابی بزرگ تر به گونه ای  کنار هم میچیند که زیبایی شان دو چندان میشود .

 

عکس های ترکیبی درواقع انواع گوناگونی دارند که بسته به سلیقه ی عکاس شما عکاسی میشود . میتواند انواع این عکس ها را در وب سایت آتلیه عکاسی بن سای در قسمت عکس ترکیبی مشاهده کنید .

 

در عکاسی ترکیبی دو مسئله بسیار حائز اهمیت است .

یک ، پس زمینه ی مناسب و دو ، عمق تصویر !

 

اگر در عکاسی این دو دستور به خوبی رعایت و اجرا شوند در نهایت با یک ادیت زیبا و حرفه ای شما میتوانید یک عکس ترکیبی زیبا داشته باشید .

 

حتما قبل از رفتن به آتلیه کودک کلمه ی عکس ترکیبی را در گوگل سرچ کنید و نمونه کار ها را مشاهده کنید تا وقتی به آتلیه کودک مراجعه کردید به راحتی بتوانید به سلیقه ی خودتان از عکاس درخواست کنید تا آنگونه که میخواهید از فرزندتان عکس ترکیبی بگیرد .

 

فراموش نکنید که علاقه ی کودکان همیشه خیلی مهم است . پس حتما از او هم نظر بپرسید تا تیم کار بلد و حرفه ای آتلیه عکاسی بن سای بتواند با در نظر گرفتن علاقه ی فرزندتان و خواست شما بهترین عکس های ترکیبی را به شما ارائه دهند .

 

سعی کنید خلاق باشید . ریسک کنید وانتخاب های خوب را اجرا کنید تا بتوانید بهترین لحظه ها را از کودک ثبت کنید .

 

تمامی انواع عکاسی کودک احتیاج زیادی به ذوق و سلیقه و خلاقیت شما دارد اما در گرفتن عکس های ترکیبی شما متوجه خواهید شد که این نیاز حتی خیلی بیشتر نیز هست . 

چرا که تصور چندین ژست پیش فرض از کودک در ذهن شما که در نهایت بخواهند به واسطه ی ادیت های خوب در کنار هم قرار بگیرند نیاز به سلیقه ی خوب و خلاقیت زیاد شما دارد .

 

از شما متشکریم که در این مطلب ما را همراهی کردید ، سعی میکنیم در آینده از این دست مقاله های کاربردی بیشتر ارائه دهیم .

 

 

دکمه تماس با ما