زمان مناسب برای اقدام به عکاسی بارداری

زمان مناسب برای اقدام به عکاسی بارداری

زمان مناسب برای اقدام به عکاسی بارداری

 

 

رشته و هنر عکاسی دارای شاخه های بسیاری است که آن شامل : عکاسی کودک ، عکاسی نوزاد ، عکاسی بارداری ، عکاسی پرتره و .. است .

 

قطعا این را میدانید که خلق و ثبت آثار هنری زیبا به یک ذهن خلاق و توانا در رشته ی عکاسی نیاز دارد .

 

امروزه دسترسی به آتلیه عکاسی ها انقدر راحت شده است که مردم میتوانند هر زمانی که خواستند به آن ها مراجعه کنند و عکاسان حرفه ای و متخصص با ایده های خلاقانه و زیبا و البته افکت ها و ادیت های بسیار تخصصی از آن ها عکاسی کنند .

 

علاوه بر عکاسی کودک و عکاسی نوزاد  به تازگی عکاسی پرتره ، عکاسی ترکیبی و عکاسی بارداری هم به تازگی به جمع خدمات حرفه ای اکثر آتلیه های معروف اضافه شده است .

 

برای عکاسی بارداری ممکن است برای تمامی خانم های بارداری که قصد همچین کاری دارند سوال پیش بیاید که چه زمانی بهترین زمان برای اقدام است ؟

آیا اصلا عکاسی بارداری نیاز است ؟

 یا سوال های این چنینی که برای هر کسی ممکن است پیش بیاید .

اگر مایل به دریافت جواب هستید پس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید .

 

مهم ترین نکته ای که در رابطه با عکاسی بارداری باید بدانید این است که قبل از مراجعه به آتلیه حتما باید به سر و وضعتان رسیدگی کنید . لباس های شیک و زیبایتان را انتخاب کنید و همراه خودتان بیاورید تا بتوانید برای عکاسی بارداری آن ها را بپوشید . 

یادتان باشد که این عکس ها تا عمر دارید میخواهند با شما بمانند ، پس باید استایل زیبا و تمیزی در عکس ها داشته باشید که یادگاری های خوبی از آن ها به جای بماند .

 

موهایتان را رنگ کنید و با آرایشی زیبا در آتلیه بارداری حاضر شوید .

 

به یاد داشته باشید که بعد ها که کودکتان به دنیا بیاید او را نیز برای عکاسی نوزاد به آتلیه نوزاد میاورید و با کنار هم قرار دادن عکس هایتان خاطرات خوش و لذت بخشتان را مرور میکنید .

 

فراموش نکنید مهم است که برای خودتان و کودکتان که در راه است ارزش قائل شوید . 

قبل از مراجعه به آتلیه بارداری لازم است تا با دکترتان هماهنگی های لازم را انجام دهید چرا که شاید نیاز باشد استراحت مطلق داشته باشید و عکاسی طولانی مدت برایتان ضرر داشته باشد . 

اما میتوانید برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بارداری را به روز های آخر موکول نکنید و به جایش در ابتدا یا در نهایت اواسط ماه هفتم بارداری برای عکاسی اقدام فرمایید  و با آتلیه بارداری تماس بگیرید .

 

از زیباترین و صمیمانه ترین عکس های بارداری عکس های خانوادگی و دو نفر همراه با همسر است پس سعی کنید هنگام مراجعه به آتلیه بارداری حتما همراه همسرتان و یا اگر فرزند دیگری نیز دارید آن ها را نیز با خودتان همراه کنید .

 

 

دکمه تماس با ما