بهترین زمان برای بردن نوزاد به آتلیه نوزاد کی است ؟

بهترین زمان برای بردن نوزاد به آتلیه نوزاد کی است ؟

آتلیه نوزاد 

 

 

از دشوارترین عکاسی ها عکاسی نوزاد است و به همین دلیل است که اکثر والدین با تکنیک های آن آشنایی ندارند .

درحالی که کودکان در این سن کم آرامش بیشتری دارند و به دلیل فیزیک بدنی خاصشان اکثر مواقع خواب هستند .

پس به راحتی میتوان از او عکاسی کرد .

بیشتر والدین دوست دارند تا خودشان وظیفه ی عکاسی نوزاد شان را برعهده بگیرند اما متاسفانه چون این کار خیلی حرفه ای است و باید تخصص کافی را در این زمینه داشت نمیتوانند و عملا نمیدانند که باید چه کار بکنند .

آتلیه نوزاد بن سای تکنیک ها و نکات مورد نیاز برای عکاسی نوزاد را به شکلی تخصصی به شما می آموزند .

 

بهترین زمان عکاسی نوزاد چه زمانی است ؟

 

نوزادهای چند روزه ای که تازه به دنیا آمده اند اکثرا خواب هستند و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها عکاسی کرد .

اما اگر علاقه ای به عکاسی نوزاد در روز های اول او ندارید باید بدانید که نوزادان هرچه بزرگتر بشوند خوابشان کمتر و سبک تر میشود و اینگونه میشود که عکاسی نوزاد سخت تر خواهد شد .

اما اگر شما به یک آتلیه نوزاد حرفه ای همچون آتلیه عکاسی بن سای  مراجعه کنید میتوانید از این بابت که کودکتان را دست عکاس های با تجربه ای سپرده اید مطمئن باشید .

از جمله ژست های معروفی که برای نوزادان استفاده میکنند خواباندن نوزاد در سبدی حصیری یا بغل گرفتن نوزاد توسط پدر یا مادر است که دارد به کودک نگاه میکند .

اما این نکته را بدانید که تمام این کارها باید در زمانی انجام شوند که کودک خواب است چرا که نوزاد اگر بیدار باشد بی قراری میکند و در طی عکاسی نوزاد با شما همکاری نمیکند .

 

عکاسی نوزاد در بیداری

آتلیه نوزاد

عکاسی نوزاد در بیداری هم قلق ها و تکنیک های خاص خودش را دارد که اگر والدین خواستند در بیداری از کودکشان عکاسی کنند این کار امکان پذیر باشد .

زمانی میتوان عکاسی نوزاد خوبی داشت که اگر نوزاد بیدار است ، کاملا سیر باشد و شیرش را به خوبی خورده باشد و جایش تمیز باشد تا بدقلقلی نکند و آرام باشد .

البته خوابشان هم باید تکمیل بوده باشد چرا که اگر گرسنه یا خسته باشند بد قلقلی میکنند و کلافه میشوند .

قبل از شروع عکاسی نوزاد ، عکاس باید از والدین راجع به قلق های کودک پرس و جو کند تا بداند چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهد تا کودک شاد و سرحال بشود و باقی بماند .

 

عکاسی نوزاد در بیداری زمانی خوب است که کودک شما بیش از ۲ ماه داشته باشد زیرا اگر کودک شما زیر ۲ ماه باشد در آن صورت عکاسی از او به صورت بیدار دشوار خواهد بود .

 

اگر دنبال این هستید که آلبومی از عکس های بسیار زیبا و هنرمندانه داشته باشید بهترین زمان برای آوردن کودک به آتلیه نوزاد ۶ ماهگی او است .

چرا که در این زمان نوزاد درک صحیحی از انسان های اطرافش دارد و پدر و مادرش را نیز به خوبی میشناسد .

اینگونه میتوان با راحتی بیشتری با کمک والدین نوزاد از از کودک عکاسی کرد و خروجی زیبایی هم داشت .

 

دکمه تماس با ما