عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

 

 

دوران بارداری از مهم ترین دوران زندگی خانم ها محسوب میشود که باید بار سنگین فرزندشان را بر دوش بکشند .

برخی از خانم های باردار در این دوران فکر میکنند که زیبا نیستند و به همین دلیل هم از گرفتن عکس امتناع میکنند . اما در دوران بارداری هم میتوان شاد بود ، از زیبایی خاص دوران بارداری لذت برد و از خود عکس های زیبا و ماندگار ثبت کرد .

پس باید از گوشه گیری کناره بگیریم و به دوربین نزدیک شویم .

چرا که اگر عکاسی بارداری نداشته باشید در سال های بعد که فرزندانتان بزرگ میشوند شما خودتان نیز حسرت میخورید که چرا اشتباه کردید و آن دوران متفاوت و زیبای خودتان را ثبت نکردید .

فرزندان شما علاقه زیادی به دیدن شما در دوران بارداری تان دارند و این حق آن ها است که عکس های برای آنها ثبت و به یادگار ماندگار باشد .

 

اما باید بدانید که عکاسی بارداری در آتلیه بارداری نیز تاکتیک های خاص خودش را دارد .

امیدواریم مادران باردار با دانستن این تاکتیک ها دست از گوشه گیری بردارند و این دوران شاد و پرهیجان را با دوربین ثبت کنند .

 

 شاید اولین سوالی که ذهن هر مادر بارداری را برای عکاسی بارداری مشغول میکند این است که بهترین زمان عکاسی بارداری چه زمانی است ؟‌

 

سوال خوبی است !

 

عکاسی بارداری هدف خاصی را دنبال میکند که آن نشان دادن شکم خانم باردار و رابطه ی مادری و فرزندی زمانی که کودک در داخل شکم مادر قرار دارد است .

پس خانم باردار زمانی باید به آتلیه بارداری بیاید که شکمش آنقدری بزرگ شده باشد که بتوان از آن عکس هایی با مزمون شکم برآمده ی خانم باردار گرفت .

 

اکثر خانم های باردار به دلیل شرایط به وجود آمده برایشان کسل هستند و کمتر به سر و وضع خود میرسند و این اصلا برای عکاسی خوب نیست .

خانم باردار باید قبل از آمدن به آتلیه بارداری به ظاهر خود رسیدگی کند .

 

ژست عکس بارداری

 

در چنین دوران ژست گرفتن کمی دشوار است اما نگران نباشید ، یک عکاس حرفه ای آتلیه بارداری میداند که باید از ژست های مخصوص عکاسی بارداری استفاده بکند .

اما خود مادر هم باید کمی کمک بکند .

چه کمکی ؟

 

خانم باردار باید حین ژست گیری با عکاس صحبت بکند و ژست هایی را که در آنها احساس آرامش و راحتی بیشتری دارد را به عکاس بگوید تا عکاس بارداری بداند چه نوع و مدل ژست هایی برای خانم باردار بهتر است .

 

 

بهترین تایم روز برای عکاسی چه زمانی است ؟ 

 


بهترین عکاسی در روز انجام شده اند . چرا که در روز شما نور طبیعی خورشید را دارید و زمانی که شما از نور خورشید در عکس هایتان استفاده میکنید درنهایت با خروجی بهتر و موفق تری مواجه خواهید شد .

اما اگر شما قادر به عکاسی بارداری در نور روز نیستید و باید در شب این کار را انجام دهید پس به یک سری نکات باید دقت کنید .

 

در شب شما باید از نور فلش استفاده کنید و  به اضافه اینکه نباید از فاصله ی دور در شب از سوژه تان عکاسی کنید .

این باعث میشود که فلش دوربین نتواند به خوبی سوژه را پوشش دهد .

 

دکمه تماس با ما