انتخاب آتلیه بارداری

انتخاب آتلیه بارداری

انتخاب آتلیه بارداری

 

 

در سال های اخیر پیشرفت عکاسی بسیار افزایش یافته و فرم جدیدی از عکاسی یعنی عکاسی بارداری  به وجود اومده است .

 

از پر طرفدارترین مکان ها برای خانوم های باردار آتلیه بارداری است . آتلیه بارداری مکانی است که در آن شما میتوانید به بهترین شکل ممکن لحظات زیبای  بارداری خود را ثبت کنید .

 

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری به یکی از پر طرفدارترین عکاسی ها بین خانم های باردار تبدیل شده است .

اما نکته ی مهم داستان زمانی است که خانم باردار باید آتلیه بارداری انتخاب کند . و آن موقع است که با چالش اصلی روبرو میشود .

 

یعنی انتخاب آتلیه بارداری مناسب !

 

قابل ذکر است که ثبت لحظات زیبای دوران بارداری حق طبیعی هر خانوم بارداری است و خانوم باردار حق این را دارد تا این لحظات را به بهترین شکل ممکن بتواند ثبت کند و این کار تنها با عکاسی در بهترین آتلیه بارداری امکان پذیر است .

 

 

نکات بسیاری برای انتخاب یک آتلیه بارداری خوب وجود دارد 

 

لازم است بدانید که بهترین زمان برای رفتن به آتلیه بارداری و گرفتن عکس های بارداری تقریبا ۷ ماهگی است .

در این زمان خانوم باردار خیلی زود خسته نمیشود و شکمش هم به اندازه ای که بتوان عکس های بارداری گرفت بالا آمده است .

در این بازه ی زمانی است که خانم باردار بهترین عکس های بارداری خویش را میگیرد و بهترین لحظات عمرش را به ثبت میرساند .

شاید بعضی ها بگویند که عکاسی بارداری را در ۸-۹ ماهگی هم میتوان انجام داد . اما نکته ای که وجود دارد خستگی مادر وجود دارد و در این بازه ی زمانی احساس عدم رضایت از خویش گریبان گیر خانوم باردار میشود  .

که این مشکل در نهایت به دوست نداشتن عکس های بارداری اش می انجامد .

 

کار آتلیه بارداری این است که به خوبی شما را راهنمایی کند و تصمیمات اشتباهتان را بی رودربایستی و محترمانه گوشزد کنند تا خطا نکنید .

 

هنگام صحبت با کارکنان آتلیه بارداری دقت کافی را داشته باشید . چرا که از طرز صحبت کردن آنها میتوانید بفهمید که آیا آنها از دید روانشناسی قابل قبول هستند یا خیر !

 

تیم عکاسی بارداری آتلیه باید بتوانند با شما به خوبی هم دلی داشته باشند  و سعی کنند احساسات یک زن باردار را به خوبی درک کنند و متوجه باشند که این شرایط یک شرایط دشوار و سخت است که شما در آن به سر میبرید !

 

حتما قبل از انتخاب کردن آتلیه بارداری به آنجا سر بزنید و یا اگر قادر به ترک منزل نیستید با شماره تلفن آنها تماس برقرار کنید و سوالات لازم و شک و شبهه هایتان را با آنها درمیان بگذارید و ازشان جواب بگیرید .

اما اگر میتوانید از منزل بیرون بیایید بهترین کار همین است که به صورت حضوری به آتلیه بارداری مراجعه فرمایید و نمونه عکس های بارداری شان را نیز مشاهده فرمایید !

 

دکمه تماس با ما